مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان:

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان گفت: درمانگاه تخصصی بیمارستان تامین اجتماعی گنبد کاووس در هفته دولت افتتاح می شود.

آغاز به کار درمانگاه بیمارستان تامین اجتماعی گنبد/ تکمیل درمانگاه بندرگز با اعتبار 50 میلیارد تومان

به گزارش خبرنگار گلستان 24، رمضان زینلی ظهر امروز در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهار کرد: تامین اجتماعی در گلستان دو بیمارستان دارد که یکی در مرکز استان با 175 تخت و یکی در گنبد کاووس با 176 تخت درمانی واقع شده است و 8 درمانگاه عمومی و تخصصی در سراسر استان دارد.

وی افزود: 75 تخت بیمارستانی حکیم جرجانی در هفته دولت به بهره برداری می رسد و یک دستگاه ام.آر.آی نیز برای همین بیمارستان و یک دستگاه دیگر در بیمارستان خاتم الانبیاء گنبد کاووس به مبلغ هر کدام 50 میلیارد تومان خریداری شده است.

زینلی گفت: 3 هزار و 500 متر زمین در علی آباد کتول برای احداث پلی کیلینیک تامین اجتماعی به مبلغ 21 میلیارد تومان  و در مینودشت نیز زمینی با مبلغ 1میلیارد و 600 میلیون تومان خریداری شده است و  زمین آق قلا نیز در حال خریداری است.

وی افزود: با ۱۴۵۰ مرکز دولتی، دانشگاهی، خیریه و خصوصی نیز قرارداد داریم و هیچ پزشک و مرکزی برای انعقاد قرارداد با معاونت درمانی پشت نوبت قرار ندارد.

زینلی بیان کرد: هزینه بستری بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در بخش‌های NICU و ICU رایگان است.

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان اظهار کرد: در شهرهایی که بیمارستان تامین اجتماعی نداریم، هزینه بستری بیمه‌شدگان ما در سایر بیمارستان‌ها رایگان خواهد بود.

وی افزود: سند استراتژیک توسعه‌ای در افق ۱۴۰۴ ترسیم کرد و باید در پایان برنامه جزو ۳ دستگاه برتر استانی و جزو ۵ اداره برتر کشوری باشیم.

به گفته زینلی حدود ۸۹۰ هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش تامین‌ اجتماعی قرار دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار