فرماندار مراوه تپه:

فرماندار مراوه تپه گفت: 41طرح سرمایه گذاری در حوزه تولیدی و اشتغالزایی در هفته دولت با اعتبار 19 میلیارد و 18 میلیون تومان و اشتغال 80 نفر اجرایی می شود که از این مبلغ 9 میلیارد آن توسط بخش خصوصی و بدون تسهیلات سرمایه گذاری شده است.

41طرح سرمایه گذاری در حوزه تولیدی و اشتغالزایی/60درصد روستای مراوه تپه تنش آبی دارند

به گزارش خبرنگار گلستان 24، لقمان قربانی صبح امروز در قرار گاه خبری شهید همدانی اظهار کرد: در هفته دولت امسال 145 طرح عمرانی با اعتبار بالغ بر 133میلیارد و 889 میلیون کلنگ زنی و یا افتتاح می شود که از این تعداد 129 طرح افتتاح با اعتبار92 میلیارد و 289 میلیون تومان و 16 کلنگ زنی با اعتبار 41 میلیارد و 599 میلیون تومان  اجرایی می شود.

وی افزود: 60درصد روستای مراوه تپه تنش آبی دارند و 35 روستای این شهرستان با تانکر آبرسانی می شود که در سفر ریاست حمهوری حل مشکل آب شرب آنها مورد توجه ویژه قرار گرفت و اعتباری 150 میلیارد تومانی نیاز دارد

قربانی گفت:  126 میلیارد تومان تملک دارایی در شهرستان  داریم که از محل آنها طرح های عمرانی را به انجام میرسانیم.

وی ادامه داد: در سفر ریاست جمهوری 224 میلیارد تومان برای بخش عمرانی و 463 میلیارد تومان تسهیلات بانکی که 82 میلیارد آن قرض الحسنه است به شهرستان تخصیص پیدا کرده است.

قربانی دبیان کرد: اجرای چمن مصنوعی با اعتبار 2 میلیارد تومان که 1 میلیارد تومان ان را خیران و دهیاریهت و یک میلیارد تومان دیگر را بنیاد علوی قبول کرده است.

فرماندار مراوه تپه طرح های شاخص این شهرستان در هفته دولت را مقاوم سازی منازل مسکونی توسط بنیاد مسکن با اعتبار 16 میلیارد تومان، آبرسانی 7 روستا از 10 روستای بدون اب شرب در بخش گلیداغ با اعتبار 120 میلیارد تومان عنوان کرد.

وی افزود: در حوزه کشاورزی از محل سفر مبلغ 381 میلیارد تومان به بخش کشاورزی تخصیص داده شده است.

قربانی اظهار کرد: بیش از 400 هزار راس دام در شهرستان وجود دارد که به دلیل شغل اصلی مردم در بخش دامداری مراحل اداری میدان بزرگ دام این شهرستان تمام شده و در مرحله اجرایی شدن با اعتبار 2 میلیارد تومان در 2 هکتار اجرائی می شود.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار