سرپرست شهرداری گرگان:

سرپرست شهرداری گرگان گفت: پروانه هتل سه ستاره میدان ناهارخوران در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع اخذ شده و امیدواریم بتوانیم این پروژه بزرگ را به سرانجام برسانیم.

اخذ پروانه هتل سه ستاره میدان ناهارخوران /نیازمند جذب سرمایه گذار هستیم

به گزارش گلستان 24، سید محمدرضا سیدالنگی در دیدار یا حجت الاسلام سید امین جوادی مدیرعامل موسسه اعتباری ملل کشور ، غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس، محمدجواد ساوری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و تعدادی از فعالان و مدیران حوزه سرمایه گذاری صبح امروز در سالن اندیشه شهرداری گرگان ، اظهار کرد: شهربازی گرگان در زمینی به مساحت 15 هکتار متر مربع یکی از بزرگترین شهربازی های شمال کشور است که ساخت یک هتل مجلل در محوطه آن پیش­بینی شده است.

وی اجرای هتل های شهربازی مدرن و میدان ناهارخوران را مشروط به جذب سرمایه گذار عنوان و برای تحقق این مهم اعلام آمادگی کرد.

سید النگی با بیان اینکه مذاکرات خوبی برای جذب سرمایه گذار صورت گرفته است، اظهار امیدواری کرد با اجرای پروژه های سرمایه گذاری و گردشگری، بستر لازم برای رونق اقتصاد و اشتغال فراهم و منافع شهروندان گرگانی تأمین شود.

سرپرست شهرداری گرگان در ادامه به پروژه سرمایه گذاری ملل اشاره کرد و گفت: این ساختمان در بهمن 1399 کلنگ زنی شد اما تاکنون به سرانجام نرسیده است و با مسئولان مربوطه به منظور رفع مشکل این پروژه مهم جلساتی برگزار خواهیم کرد.

سیدالنگی شهر گرگان را عروس شهرهای شمالی از نظر اقلیم، اقوام و پذیرش مسافر خواند و بر لزوم فراهم شدن بستر برای اقامت ماندگار و مقصد مسافرین تاکید کرد.

گفتنی است در این دیدار حجت الاسلام جوادی مدیرعامل موسسه اعتباری ملل نیز ضمن تاکید بر ظرفیت سرمایه گذاری در شهر گرگان، قول مساعد داد در جهت برطرف شدن مشکلات پروژه سرمایه گذاری ملل و احداث سایر پروژه های سرمایه گذاری و گردشگری اهتمام کامل را داشته باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار