رئیس اداره سرمایه گذاری و مشارکت مردمی شهرداری گرگان :

رئیس اداره سرمایه گذاری و مشارکت مردمی شهرداری گرگان گفت: اولویت اول شهرداری جذب سرمایه گذار در اجرای پروژه ها است و در این راستا اقدام به بررسی مجدد شیوه نامه سرمایه گذاری کرده تا بعد از تصویب در شورای اسلامی شهرگرگان ورود و جذب سرمایه گذار با کمترین بروکراسی اداری انجام شود.

اولویت مدیریت نوین شهری با جذب سرمایه گذار در اجرای پروژه ها است

به گزارش گلستان 24، مهدی مهاجر تبریزی با بیان این مطاب اظهار کرد: بزرگترین پروژه سرمایه گذاری تاریخ شهرداری گرگان با ساخت پروژه تجاری مسکونی در عرصه ای به مساحتی حدود 2/5 هکتار در بلوارصیاد شیرازی در مرحله اخذ مجوزهای لازم جهت واگذاری به سرمایه گذار است.

وی افزود: پروژه تجاری مسکونی بلوار صیاد شیرازی با اعتباری بالغ بر دو هزار و 700 میلیارد تومان طبق برنامه ریزی صورت گرفته تقریبا طی 3 تا 4 سال به اتمام خواهد رسید.

مهاجرتبریزی خاطر نشان کرد: مهمترین پروژه هایی که تاکنون به سرمایه گذاران واگذارشده عبارتند از پروژه تجاری - گردشگری بازار هفت شهر ، واقع در بلوار غدیر؛ پروژه مسکونی- تجاری واقع دربلوار ناهارخوران (انبار جهاد و مجتمع های مسکونی میناگل و چشم انداز است.

وی تصریح کرد: پروژه بازار هفت شهر در محله بلوار غدیر یکی از پروژه های خاص با الگوبرداری از هفت بازار قدیمی و سنتی کشور در حال اجرا توسط سرمایه گذار است که خود باعث رونق بخشیدن به محله غدیر خواهد شد.

مهاجر تبریزی عنوان کرد: اداره سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری گرگان در پروژه شهربازی مدرن گرگان در منطقه هزار پیچ ، آماده اعلام فراخوان جذب سرمایه گذار در بخش های مختلف اعم از فضای پارک، هتل، دو سالن سرپوشیده وفضای شهربازی رو باز توسط شهرداری برای واگذاری به سرمایه گذار است.

برخی پروژه ها آماده واگذاری به سرمایه گذار هستند

رئیس اداره سرمایه گذاری و مشارکت مردمی شهرداری گرگان با اشاره به رایزنی و استفاده از ظرفیت نمایشگاه گردشگردی تهران در حوزه تجهیزات و وسایل شهربازی مدرن گرگان گفت: امیدوارم با درایت و تدابیر شهردار محترم و همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهرگرگان بتوان از ظرفیت خواهر خواندگی شهرگوانگژو چین در حوزه ساخت و تجهیز هتل و شهربازی مدرن گرگان بهره مند شویم.

مهاجر تبریزی گفت: با توجه به مشکلات و سختی های اخذ مجوز هتل در محدوده ناهارخوران در حوزه گردشگری و در راستای جلب رضایت مسافران به دنبال اخذ مجوزات لازم جهت احداث هتلی در شأن مردم گرگان در ناهارخوران و در محل هتل شهرداری قبلی که خود یک نوستالژی برای شهروندان گرگانی بود هستیم و انشاءالله آن را از طریق سرمایه گذاران این حوزه خواهیم ساخت.

وی افزود: در حال حاضر پروژه های مسکونی - تجاری زیادی در سطح شهر گرگان آماده واگذاری به سرمایه گذاران می باشد و این برنامه جدی مهندس سبطی شهردار محترم برای تبدیل به احسن کردن املاک شهرداری وجلوگیری از خام فروشی این املاک به منظور کسب درآمد برای شهرداری می باشد.

مهاجرتبریزی در ادامه عنوان کرد: در این راستا بخش ارزیابی اداره سرمایه گذاری شهرداری گرگان با همراهی اداره املاک شهرداری درحال رصد و ارزیابی زمین های متعلق به شهرداری گرگان با قابلیت واگذاری به سرمایه گذاران عزیز می باشد تا از خام فروشی زمین ها و املاک به منظور صرف کسب درآمد برای شهرداری جلوگیر ی نماید .

نقش مشارکت های مردمی و خیّران در توسعه شهر

رئیس اداره سرمایه گذاری و مشارکت مردمی شهرداری گرگان پیرامون تاثیرات موثر مشارکت مردمی گفت: با تلاش ها و تدابیر شهردار گرگان در جذب شرکت های سرمایه گذار و تعامل و رایزنی با بانک شهر و سایر دستگاه های تامین کننده اعتبار برای اجرای پروژه های بزرگ مقیاس درحال انجام است.

مهاجرتبریزی ادامه داد: هدف از این کار برداشتن بار هزینه های ساخت و ساز که فعلا تامین کننده قسمت اعظمی از اعتبارات شهرداری گرگان می باشد از دوش شهروندان عزیز گرگانی است اما نباید فراموش کرد که برای ساختن شهری نمونه باید دست به دست هم بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: خیران می توانند همانطور که در مدرسه سازی، مشارکت های مردمی خوبی داشته و دارند در حوزه شهری نیز با شهرداری همراه شوند و می توانند در بخش های مختلف از جمله احداث پارکها و بوستانها و ساخت سالن ورزشی در محلات ، درختکاری و مبلمان شهری مشارکت کنند.

رئیس اداره سرمایه گذاری و مشارکت مردمی شهرداری گرگان در پایان اظهار کرد: ما می توانیم با مشارکت مردمی وحضور خیران عزیز در اجرا و توسعه پروژه های عام المنفعه خدمات بیشتری را در تمامی محلات شهر گسترش دهیم واین موضوع یعنی رویکرد محله محوری با ارائه خدمات به شهروندان و به ویژه جوانان در محلات گوناگون سطح شهر یکی دیگر از اولویت های مهم شهردار گرگان می باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار