مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان:

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: مطابق آخرین برآوردهای انجام شده، تکمیل و بهره‌برداری کامل از سد نرماب چهل چای مینودشت بویژه آزادسازی اراضی و جابجایی چند روستای واقع در کاسه سد در مجموع به بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

بهره‌برداری کامل از سد نرماب مینودشت ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

به گزارش گلستان 24، سید محسن حسینی با بیان این مطلب اظهار کرد: ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار از محل مصوبات سفر ۱۳ اسفند سال قبل رییس جمهور و برخی اعضای هیات دولت به این استان برای تکمیل سد نرماب چهل‌چای مینودشت اختصاص یافت.

وی افزود: در جریان سفر سال گذشته رییس جمهور به گلستان، ۱۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های حوزه شرکت آب منطقه‌ای برای یک دوره سه ساله مصوب شد که ۶۰ درصد آن مختص تکمیل سد نرماب چهل چای مینودشت است.

حسینی اضافه کرد: هم اکنون عملیات خاکریزی برای ایجاد مخزن سد نرماب مینودشت به پیشرفت فیزیکی ۹۶ درصد رسیده و اجرای آن مهرماه امسال همزمان با تکمیل تاسیسات و تجهیزات هیدرومکانیکی به پایان می‌رسد.

به گفته وی، برای ایجاد مخزن و آبگیری مخزن سد نرماب مینودشت هفت میلیون و ۳۰۰ هزار متر مکعب خاکریزی پیش‌بینی شده که فقط ۳۰۰ هزار متر مکعب از آن باقی مانده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار