فرماندار مینودشت درشرق گلستان گفت که از محل ۴ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی پیش‌بینی شده برای این شهرستان در جریان سفر ۱۳ اسفند سال قبل رییس جمهور و برخی اعضای هیات دولت به این استان تاکنون ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال معادل ۶۳.۵ درصد جذب شد.

۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در مینودشت جذب شد

به گز ارش گلستان 24،  محمدتقی قزل‌سفلی اظهار کرد: منابع بانکی پیش بینی شده برای مینودشت از محل مصوبات سفر سال قبل رییس جمهور به گلستان در راستای تکمیل طرح‌های تولیدی و اشتغالزایی نیمه فعال و راکد و یا راه‌اندازی طرح‌های جدید و تحقق رشد هشت درصدی اقتصادی در سه بخش کشاورزی، صنعت و خدمات بوده است.

وی افزود: پس از ابلاغ این تسهیلات، دستگاه‌های مختلف اجرایی و خدماتی شهرستان مینودشت نسبت به شناسایی طرح‌های نیمه تمام و راکد و نیز معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه تولید و اشتغالزایی به علاقمندان اقدام کردند. 

قزل‌سفلی اضافه کرد: در همین راستا دستگاه‌های اجرایی مینودشت تاکنون ۶۰ پرونده با نیاز مالی ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تشکیل دادند.

به گفته وی، با ارسال پرونده‌ها به بانک‌های عامل متقاضیان می‌توانند نسبت به دریافت تسهیلات و تکمیل یا راه‌اندازی طرح تولیدی و اقتصادی خود اقدام نمایند. 

فرماندار مینودشت ادامه داد: تلاش دستگاه‌های اجرایی برای جذب باقی مانده تسهیلات بانکی پیش بینی شده این شهرستان با معرفی متقاضیان درحال انجام است.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار