معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تاکید بر جایگاه ویژه مسئولان و خواص در موفقیت جهاد تبیین به عنوان فریضه شرعی و ملی در جامعه گفت: عمل‌گرایی و رفتار میدانی مدیران لازمه توفیق در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در جهاد تبیین است.

عمل و رفتار مسئولان ضامن موفقیت جهاد تبیین در جامعه است

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی مهاجر نهاردانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهارداشت: برای حصول و دستیابی به موفقیت در جهاد تبیین باید از گفتار و شعارزدگی پرهیز کنیم و تک‌تک آحاد ملت، مدیران و خواص جامعه در هر جایگاه و مقامی باید عامل و تبیین کننده باشند.

وی خاطرنشان کرد: کار جهادی با تکیه بر روحیه انقلابی، تلاش بی وقفه و بی‌منت از جمله راهبردهای ثمربخش در حوزه جهاد تببین است اگر هر فردی در هر مسئولیتی که قرار دارد و وظیفه اش و مطالبه مردم را به بهترین نحو انجام دهد، مقوله جهاد تبیین محقق می شود.
وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با فرماندهان نیروی هوایی تصریح کرد : جنگ شناختی یکی از پارامترهایی(مشخصه ها) است که دشمن در جنگ ترکیبی با نظام مقدس جمهوری اسلامی بر روی آن سرمایه گذاری کرده است، برای خنثی سازی جنگ شناختی باید با بهره گیری از سیره شهدا با اخلاص و کار جهادی توطئه و دسیسه استکبار را خنثی کنیم و سیره شهدا مسیری جز خدمت مخلصانه و تلاش شبانه روزی برای خدمت به محرومان و ولی نعمتان نیست.
مهاجر گفت :  ملت ایران اسلامی مردمانی صابر و شکور هستند که باید قدر همراهی مشایعت و حمایت های آنان از نظام اسلامی دانسته شود.
معاون سیاسی استانداری گلستان یادآور شد: برای معرفی دستاوردهای انقلاب باید نخبگان جامعه در حوزه های مختلف با بهره گیری از توان و تخصص خود ثمرات انقلاب را برای مردم معرفی کنند و جهاد امیدآفرینی باید در این برهه حساس به یک وظیفه دینی و ملی شمرده شود.
وی بیان کرد: فارغ از تشریح توانمندی ها و خدمات نظام باید توفیقات کشور در خنثی سازی توطئه های دشمنان و شکست های مکرر ایادی امپریالیسم در منطقه و  به خاک مالیده شدن بینی دشمنان در برابر توان و قدرت فرزندان این سرزمین برای مردم بازگو شود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان افزود: همانطور که در گام نخست انقلاب با روحیه جهادی این نظام را  از گذرگاه ها و گردنه های سخت به سلامت عبور دادیم به یقین با تأسی و اجرای منویات امام جامعه می توانیم زمینه تسری و گسترش انقلاب را در منطقه فراهم کنیم.

مهاجر اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده اند بر تمامی ایرانیان و به خصوص خواص جامعه و البته اصحاب رسانه واجب است که با ارایه روایت و تبیینی صادقانه، منطقی و هوشمندانه از آرمان ها، اهداف و دستاوردهای انقلاب، مجاهدت های چهل و سه سال اخیر درین این مرز و بوم را قدردان باشند و انگیزه را در نسل آینده ساز کشور برای حرکت در مسیر تمدنی انقلاب اسلامی مهیا کنند.

"تهاجم ترکیبی" اشاره کوتاه و رسایی که رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی به آن اشاره کردند؛ این اشاره گرچه بر تحمیل کنندگان تهاجم گران آمده اما پرداختن ریشه‌ای به این مفهوم و جهاد تبیین را هم ضروری ساخته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار