رئیس بسیج دانش آموزی گلستان:

رئیس بسیج دانش آموزی گلستان گفت: همزمان با هفته بسیج دانش آموزی ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی، علمی و ورزشی در مدارس و مناطق مختلف گلستان برگزار می‌شود.

۱۰۰ برنامه طی هفته بسیج دانش آموزی در گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان 24، سرهنگ مظفر ممشلی شامگاه دوشنبه در گفتگوی ویژه خبری اظهارکرد: از ۶ تا ۱۳ آبان به نام هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده و طی این مدت ۱۰۰ برنامه مختلف فرهنگی، ورزشی و علمی در سطح مدارس گلستان برگزار خواهد شد.

رئیس بسیج دانش آموزی گلستان افزود: شعار امسال «ایران قوی» و نماد آن هم پرچم جمهوری اسلامی ایران است و برنامه ها هم توسط خود دانش آموزان تدارک و اجرا می شود.

وی گفت: از جمله این برنامه ها که بخشی از آنها اجرا شده، به صدادرآمدن زنگ استکبارستیزی در مدارس، زنگ مقاومت، پویش ایران قوی، پویش «رفیق شهیدم»، همایش دهه هشتادی ها و غیره است.

ممشلی بیان کرد: دانش آموزان در پیروزی انقلاب، پیروزی دفاع مقدس و غیره در کشور نقش داشته و ۳۶ هزار شهید دانش آموز گواه این مسأله است.

رئیس بسیج دانش آموزی گلستان اضافه کرد: مراسم یوم الله ۱۳ آبان که حرکت بزرگ و افتخارآمیز ملت مسلمان ایران در پاسخ قاطع به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی است با حضور پرشور مردم برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار