معاون استاندار گلستان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تاکید بر ضرورت استفاده از همه اندیشه‌ها برای شتاب به حرکت توسعه استان از نخبگان دانشگاهی خواست با ایده‌های جدید و علمی به توسعه منطقه کمک کنند.

نخبگان دانشگاه برای توسعه گلستان ایده‌های جدید ارائه کنند

بع گزارش گلستان 24، سیدعلی مهاجر در نشست هم‌اندیشی با شماری از استادان دانشگاه‌های گلستان افزود: برای تحقق این هدف، ۲۰ هیات اندیشه ورز با حضور ۳۸۹ نخبه در حوزه‌های مختلف راه‌اندازی شده که تلاش می‌کنیم از این ایده‌ها برای رونق فعالیت بخش‌های گوناگون استفاده کنیم.

وی ادامه داد: برای استفاده از ظرفیت جامعه نخبگان، دست همکاری به سوی چهره‌های دانشگاهی دراز می‌کنیم تا با مشاوره آن‌ها در عرصه‌های مختلف به روند ور به رشد خود ادامه دهیم.

مهاجر با اشاره به هوشیاری مردم گلستان در اغتشاشات اخیر، گفت: در این مدت اقدامات موثری برای برقراری امنیت و مقابله با این حوادث انجام شد که نمونه بارز آن برگزاری جشنواره اقوام ایران زمین است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بر هوشیاری در برابر توطئه دشمنان تاکید کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب از دهه ۷۰ توطئه دشمن را با عنوان‌های " تهاجم فرهنگی، ناتو فرهنگی، قتل عام فرهنگی و شبیخون فرهنگی" گوشزد کرده‌اند و به تازگی هم دشمن، جنگ ترکیبی را علیه ایران آغاز کرده که باید با هوشیاری در شرایط کنونی، این توطئه را خنثی کرد.

مهاجر خاطرنشان کرد: عرصه فضای مجازی یکی از راه‌های دشمن برای ضربه‌زدن به جمهوری اسلامی به شمار می‌رود که باید برای مقابله با آن تدابیر لازم را اندیشید.

وی خطاب به استادان شرکت کننده در این نشست، افزود: دشمن از طریق جنگ نرم تلاش می‌کند در مردم و به‌خصوص جوانان نفوذ کند که در این شرایط باید آگاهی لازم را با گفت و گو به مردم و به ویژه جوانان منتقل کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان به الگوهای پیشرفت کشور اشاره کرده و گفت: در دوران دفاع مقدس " ما می‌توانیم " را به اثبات رساندیم که یک نمونه بارز آن شهید حسن طهرانی مقدم بود که پیشرفت‌ موشکی را برای اقتدار ایران به یادگار گذاشت.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب هم در سال ۱۳۹۰ جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن علیه کشور را مطرح و نسخه مقابله با آن را اقتصاد مقاومتی عنوان کردند که عمل به این رهنمود مهم، بهترین راه تداوم پیمودن خودکفایی و دستیابی به پیشرفت است.

در این نشست تعدادی از استادان دانشگاه‌های استان، شنیدن نظرات نخبگان دانشگاهی برای کمک به حل بحران‌ها و توسعه از سوی مسوولان، تبیین شرایط انقلاب اسلامی در جامعه و به ویژه برای قشر دانشجویان و برگزاری کرسی آزاد اندیشی را ضروری دانستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار