معاون راه و شهرسازی گلستان:

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان گفت: تاکنون ۳۳۶ هکتار زمین در گلستان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تامین شده که از این مقدار ۲۷۴ هکتار متعلق به سازمان ملی زمین و مسکن است.

۳۳۶ هکتار زمین برای طرح ملی مسکن گلستان تأمین شد

به گزارش گلستان 24، اسدالله پناه یزدان اظهار کرد: تاکنون عملیات اجرایی دو هزار و ۸۷۰ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در نقاط مختلف گلستان آغاز شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان افزود: از دلایل مهم علل عدم پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در گلستان کمبود زمین بود که این چالش برطرف شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ۳۳۶ هکتار زمین در استان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تامین شده که از این مقدار ۲۷۴ هکتار متعلق به سازمان ملی زمین و مسکن و باقی آن، اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: ۹۲ هزار و ۷۰۰ متقاضی گلستانی در این طرح ثبت نام کرده که ۹۷ درصدی متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان پالایش شده‌اند.

وی ادامه داد: سه هزار و ۵۷۰ نفر از متقاضیان نسبت به واریز وجه اولیه اقدام کرده‌اند.

پناه یزدان افزود: در جلسه شورای مسکن گلستان، الحاق واحدهای متوقف شده و فاقد متقاضی مسکن مهر به طرح نهضت ملی مسکن مصوب شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان در خصوص افزایش قیمت مسکن و پایین آمدن قدرت خرید مردم اظهار کرد: طراحی واحدهای نهضت ملی مسکن بر اساس متراژهای متفاوت است و افراد با آورده‌های بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان می‌توانند نسبت به خرید این واحدها اقدام کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار