رئیس پارک علم و فناوری گلستان خبرداد؛

رئیس پارک علم و فناوری گلستان گفت: رویداد سرمایه گذاری خطرپذیر به صورت گسترده در گلستان برگزار شد و حضور صندوق پژوهش و فناوری از دیگر استان‌ها جریان خوبی را در گلستان آغاز کرد و برخی از استارتاپ‌ها موفق به جذب سرمایه شده و برخی هم در حال مذاکره هستند.

 حضور صندوق پژوهش و فناوری جریان خوبی را در گلستان آغاز کرد

به گزارش گلستان 24، مهدی غفاری اظهار کرد: ۲۰ میلیارد تومان رقمی بود که این شرکت ها در حال مذاکره بوده و درصد بالایی از آن جذب خواهد شد.

غفاری عنوان کرد: صندوق پژوهش و نوآوری پیگیر این امر بوده حضور وی سی ها (سرمایه گذارای خطرپذیر) از برنامه های پارک است اما هم اکنون شکل دهی این زیست بوم استارتاپی در حال تکمیل شدن است.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان افزود: هر اندازه استارتاپ افزایش پیدا می‌کنند به تناسب آن حضور شتاب دهنده و وی سی ها هم در گلستان پررنگ تر می شود.

وی گفت: در سابق شتاب دهنده در گلستان نداشتیم اما در دو سال اخیر سه شتاب دهنده استانی و سه شتاب دهنده ملی در استان فعالیت می کنند.

غفاری اضافه کرد: این اکوسیستم در حال تکمیل مراحل خود بوده و با سرعت خوبی رشد پیدا می‌کند و منطقی است که رشد متعادلی داشته باشد لذا اگر بیش از این وی سی ها و شتاب دهنده ها در استان حضور داشته باشند شاید کارکرد اصلی خود را از دست بدهند چون باید استارتاپ‌ها هم به همان نسبت رشد کند.

وی گفت: اولین سال است که سرمایه گذاری خطرپذیر در استان گلستان وجود داشته و قبلاً به صورت موردی انجام می شد.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار