مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان:

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی از ورود سامانه سرد و بارشی از عصر امروز (شنبه) به منطقه، این اداره کل گروه‌های راهداری خود را به ویژه در مناطق کوهستانی برف‌گیر استان مستقر و به حالت آماده‌باش در آورده است.

آماده باش گروه های راهداری در جاده های استان

به گزارش گلستان 24، عادل مصدفی اظهار کرد: برای ارائه خدمات راهداری به رانندگان عبوری از مناطق کوهستانی و برف‌گیر استان، ۱۰ گروه راهداری در این مناطق مستقر شده که راهداران از ۱۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین برای بازگشایی محورها در زمان مواجه با بارش برف، استفاده خواهند کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر این، گشت‌های راهداری این اداره کل در محورهای دشت استان هم فعال خواهند بود تا خدمات خود را در این مناطق ارائه دهند.

وی در خصوص وضعیت جاده‌های ارتباطی استان، گفت: اکنون مطابق گزارش دریافتی، برخی از محورهای ارتباطی استان به خاطر بارش خفیف باران لغزنده و در مناطق کوهستانی هم مه فرا گرفته که رانندگان عبوری از این مناطق حتما به توصیه‌های پلیس راه توجه کرده و و با احتیاط تردد داشته باشند.

 

مصدقی خاطرنشان کرد: رانندگان برای تردد در محورهای ارتباطی به ویژه کوهستانی، از طریق تلفن گویای ۱۴۱ یا شماره تلفن ۰۱۷۳۲۴۸۰۰۱۹ گزارش‌گیری کنند.

به گفته وی، ماندگاری سامانه سرد و بارشی در استان تا روز سه‌شنبه هفته جاری توسط هواشناسی پیش‌بینی شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار