وزیر جهاد کشاورزی :

وزیر جهاد کشاورزی گفت: ️هجوم به ملت ایران ادامه دارد و تمام شدنی نیست، امروز این هجوم در حوزه ارز و اقتصاد کشور است و ادامه دارد اما ما پای عهدی که بسته‌ایم ایستاده‌ایم.

هجوم به ملت در حوزه ارز و اقتصاد ایران ادامه دارد

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سید جواد ساداتی شب گذشته در مراسم شانزدهمین یادواره شهدای روستای رحمت آباد اظهارکرد: ولت سیزدهم با خزانه و سیلوی خالی آغاز به کار کرده و تلاش‌های موفقی داشته است، ایجاد شرایط مثبت بین المللی در بخش‌هایی مانند شانگ های، اوراسیا، ایجاد ظرفیت در حوزه امنیت غذایی کشور، تولید غلات مورد نیاز، ایجاد ثبات داخلی و پیشرفت در حوزه اقتدار نظامی و علم و فناوری باعث نگرانی دشمنان نظام و ایجاد اغتشاش در کشور شده است.

وزیر جهاد کشاورزی️ گفت: علی رغم تغییر اقلیم جهانی، امروز ظرفیت تولید در ایران در جنوب غرب آسیا نظیر ندارد، اگر ما شاخص قدرت غذا را در غرب آسیا مورد بررسی قرار دهیم، ایران مقام اول را در جنوب غرب آسیا دارد.

️وی بیان کرد: در شروع دولت فقط ۲۸۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی دارای سند بودند که امروزه به یک میلیون و ۸۰۰ هزار هکتار رسیده است.

ساداتی گفت: مردم ما در ۹ دی بساط فتنه را جمع کردند و نشان دادند هیچ فتنه‌ای نمی‌تواند بصیرت مردم ما را نشانه بگیرد.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر امسال هم ۹ دی داشتیم، افزود: در تشییع شهدای گمنام در سراسر کشور مردم حماسه ۹ دی را آفریدند و نشان دادند پای نظام، انقلاب و آرمان‌هایشان ایستاده‌اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار