مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان:

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷۹ قرارداد سرمایه‌گذاری جدید با واگذاری ۲۶ هکتار زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان بسته شد.

۷۹ قرارداد سرمایه‌گذاری جدید در شهرک‌های صنعتی گلستان بسته شد

به گزارش گلستان 24، رضا شهمرادی اظهار کرد: این تعداد قرارداد با پیش‌بینی ۹ هزار و ۸۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال برای یک هزار و ۲۴۸ نفر است.

وی گفت: قرارداد سرمایه‌گذاری جدید با رعایت اولویت‌ها در ایجاد صنایع در زمینه‌های مختلف تولید به ویژه صنایع غذایی، تبدیلی تکمیلی کشاورزی، برق ، الکترونیک، شیمیایی و فلزی است.

به گفته وی شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان یک نهاد توسعه‌ای به منظور تحقق اهدافی از جمله افزایش سهم صنعت در تولید ناخالص داخلی کشور با تاکید بر توسعه صنایع کوچک، توسعه و تکمیل تمامی زیرساخت‌های موردنیاز، استقرار صنایع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و بهبود فضای کسب و کار صنایع کوچک و استقرار سازمانی پویا، با تحولات جهانی تشکیل و فعالیت دارد.

هم مرز بودن گلستان با ترکمنستان و فراهم بودن زمینه ارتباط با کشورهای آسیای میانه از طریق زمینی و ریلی، افزون بر ۱۰۰ کیلومتر ساحل خزر و خلیج گرگان و نزدیک بودن به بنادر «امیرآباد» بهشهر و نوشهر مازندران، فعالیت گمرک مرزی اینچه‌برون و فعالیت فرودگاه بین‌المللی گرگان و کلاله از جمله ظرفیت‌های زیرساختی این استان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار