فرماندار بندرگز :

فرماندار بندرگز گفت: احیای خلیج گرگان در منطقه دارای اهمیت ملی و فراملی است که با آغاز طرح لایروبی، از تهدید تلخ زیست محیطی فاصله گرفته است.

احیای خلیج گرگان دارای اهمیت ملی و فراملی است/کلنگ زنی و افتتاح   ۱۸۴ پروژه عمرانی و اقتصادی در دهه فجر

به گزارش خبرنگار گلستان 24،  صابر حسن‌پور در نشست گروه خبری فجر ستاد دهه فجر گلستان اظهار کرد:در دهه فجر امسال 184 پروژه با اعتبار بیش از ۱۴۳ میلیارد تومان در شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد که ۱۳۳ فقره اشتغال پایدار برای اهالی منطقه ایجاد می‌کند.

وی افزود: از این تعداد طرح ۹۱ طرح عمرانی با اعتبار ۱۱۲ میلیارد تومان و ۹۳ پروژه اقتصادی و اشتغالزایی با اعتبار بیش از ۳۱ میلیارد تومان در شهرستان بندرگز افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

حسن پور گفت: ۵۲ هکتار از اراضی ساحلی شهرستان که در اختیار یکی از سرمایه گذاران قرار داشت و سال‌ها به صورت راکد بود سال گذشته، خلع ید و آماده واگذاری به سرمایه‌گذاری جدید است.

وی به اقدامات انجام شده در یک سال اخیر اشاره کرد و افزود: میزان حدنگاری و کاداستر در اراضی زراعی شهرستان از پنج درصد به ۴۵ درصد افزایش یافته است و رتبه نخست این طرح در گلستان بندرگز تعلق دارد.

حسن پور افزود: افزود: تجهیز و بهره برداری از درمانگاه مدافعان سلامت با اعتبار ۲۰ میلیون تومان، احداث پروژه‌های خدماتی و رفاهی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان و ۱۰ پروژه عمرانی در بخش شهرداری‌ها با اعتبار ۲۶ میلیارد تومان از جمله مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی این شهرستان محسوب می‌شوند.

فرماندار بندرگز گفت: این شهرستان با ایجاد هزار و ۵۵۳ شغل از ابتدای امسال تاکنون، پیشتاز کاهش بیکاری و اشتغال‌آفرینی در گلستان است که با حمایت از واحدهای صنعتی و کارگاه‌های کوچک و بزرگ این روند ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: تعهد تعیین‌شده برای ایجاد شغل امسال بندرگز هزار و ۸۴۰ نفر است که تاکنون ۸۴ درصد آن تحقق یافته و گذر از مرز تعیین‌شده تا پایان سال در دسترس قرار دارد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار