مدیر عامل شرکت گاز گلستان:

مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان گفت: در دهه فجر امسال 11 طرح روستایی با اعتباری بالغ بر 364 میلیارد و 700 میلیون ریال با تعداد 1105 خانوار به بهره برداری خواهد رسید .

افتتاح  11  طرح  روستایی با اعتباری بیش از  364 میلیارد ریال در دهه فجر

به گزارش خبرنگار گلستان 24، مهدی طالبی ظهر امروز در نشست خبری ستاد دهه فجرگلستان که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد اظهار کرد: در همین راستا روستا در شهرستان گالیکش نیز با 127 خانوارو با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال کلنگ زنی می شود.

وی افزود: مجموعا تعداد 128 طرح با اعتباری بیش از 1562 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می شود .

طالبی ادامه داد: تعداد 112 واحد صنعتی استان نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد که گازرسانی به این واحدها معادل 144 میلیارد ریال هزینه در بر داشته است .

وی افزود: پیشرفت  توسعه شبکه تا پایان دی ماه،پیشرفت 75 درصدی نصب انشعابات ، 82درصد افزایش مشترکان تا پاین دی ماه امسال و 109 درصد گازرسانی به صنایع از مهم ترین فعالیت های این دستگاه  خدمات رسان و اجرائی در بخش گاز گلستان است.

طالبی گفت: تا کنون 98/5درصد روستائیان از نعمت گاز بهره مند شدند و در کل استان بیش از  640 هزار مشترک داریم و تعداد مشترکان خانگی به دلیل استفاده چد خانوار از یک کنتور 641 هزار نفر می باشد.

وی با اشاره به اینکه محدودیت گاز برای صنایع همچنان پاربرجا است، عنوان کرد: از شروع بحران سرمای قبلی به همه این واحد های تولیدی اعلام کردیم که باید جایگزین سوخت برای خود تعریف کنند چرا که رساندن سوخت به منازل مردم جرو اولویت های ما است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار