مدیر عامل شرکت اب منطقه ای گلستان:

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان گلستان گفت: در ایام دهه فجر 72 طرح عمرانی در این حوزه در دست اقدام است که 10 طرح با اعتبار با اعتبار 29 میلیارد تومان افتتاح می شود .

افتتاح 10 طرح عمرانی با اعتبار 29 میلیارد تومان در دهه فجر/ اجرای تخریب آب بندان های غیر مجاز

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سید محسن حسینی صبح امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر استان که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: از  تعداد 72 طرح عملیات اجرائی 62 طرح با اعتبار 33 میلیارد تومان آغاز می شود که در مجموع کل این اعتبارات 362 میلیارد تومان است.

وی افزود: از نمونه طرح هایی که در این دهه افتتاح و یا کلنگ زنی می شود می توان به 10 طرح در آق قلا ، گرگان 4طرح، آزاد شهر 3 طرح، گالیکش و مراوه تپه 1 طرح، کلاله 5 طرح و مینودشت 9 طرح اشاره کرد.

حسینی گفت: در رابطه با بهبود آب شرب تعداد 4 طرح که شامل حفر یک حلقه چاه در غرب گرگان اجرائی می شود و یک فقره چاه در خان ببین، 3 خلقه چاه در گنید و نوار مرزی و 3 حلقه چاه در کلاله در دست اجرا قرار میگرد .

وی گفت: در حوزه تاسیسات آبی سد نرماب که یکی از بزرگترین سدهای آی شرب استان است که عملیات تکمیل بدنه خاکی سد به اتما رسیده و مساله محیط زیستی آن نیز انجام شده و امید داریم به زودی آبگیری شود.

حسینی اظهار کرد: 6 طرح در این ایام از محل سفر ریاست جمهوری با اعتبار یکهزار و 680 میلیارد تومان کلنگ زنی می شود و مبلغ 450 میلیون تومان سال گذشته و  و امسال 480 میلیارد تومان به این حوزه تحصیص پیدا کرده است که ادامه تکمیل سد نرماب از محل همین اعتبارات سفر انجام شده است.

وی در رابطه با تخریب اب بندان های غیر مجاز هم گفت: این اب بندان ها با پیگیری استاندار در دستور تحریب قرار گرفته و از پایان دی ماه شروع شده و 5 مورد تخریب شده و 5 مورد دیگر در دست تخریب قرار داد  و 75 فقره آب بندان غیر مجاز  در استان وجود دارد که بخش کشاورزی و آب شرب را متضرر کرده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار