استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: توجه به رفع مشکلات آبی گلستان ضروری است و تکمیل سد نرماب و اجرای پروژه آب شیرین کن می تواند مشکلات منابع آبی استان را مرتفع سازد.

توجه به رفع مشکلات آبی گلستان ضروری است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، محمد علی زنگانه در دیدار با دکتر منصوری ، معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری علاوه بر ضوررت رفع مشکلات آبی استان بر روند  اجرائی شدن مصوبات سفر ریاست جمهوری تاکید و اظهار کرد: اساس نامه منطقه آزاد اینچه برون گلستان ابلاغ شد و طرح جامع نیز در حال تکمیل است و امیدواریم منابع لازم جهت تکمیل زیرساخت ها نیز فراهم شود.

وی افزود: خوشبختانه با حمایت های صورت گرفته روند لایروبی کانال آشور در مسیر علاج بخشی خلیج گرگان با سرعتی مناسب در حال انجام است.

استاندار گفت: ایجاد ردیف بودجه ثابت برای خلیج گرگان روند لایروبی و نگهداری دائمی از آن را فراهم می کند.

زنگانه بیان کرد: اجرای سیکل ترکیبی نیروگاه برق علی آباد کتول ، ۵۰۰ مگاوات به حجم برق تولیدی کشور اضافه می کند و مورد انتفاع استان گلستان و ۸ استان دیگر واقع می گردد.

در ادامه دکتر منصوری اظهار کرد: تلاش لازم را در جهت رفع مشکلات آبی استان خواهیم داشت.

وی افزود: جلسه ای با مدیران ذیربط جهت رفع مشکلات نیروگاه برق علی آباد کتول برگزار خواهیم کرد تا رفع مشکلات آن تسریع شود.

منصوری گفت:  اقدامات صورت گرفته در خلیج گرگان شایسته تقدیر است و در مسیر دستورات ریاست محترم جمهور و بهره مندی مردم تلاش مضاعف خود را به کار خواهیم بست.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار