سخنگوی شرکت گاز گلستان گفت: با هدف مدیریت بهینه مصرف گاز دیروز جمعه ۳ هزار و ۳۰۰ مورد پایش در استان انجام شد که در نتیجه آن، اشتراک ۲ هزار و ۲۹۵ مشترک غیرخانگی قطع شد.

گاز ۲ هزار و ۲۹۵ مشترک غیرخانگی گلستان قطع شد

به گزارش گلستان 24، سیدجلال ابوالقاسمی اظهار کرد: در نتیجه قطعی گاز این مشترکان پرمصرف، روز گذشته یک میلیون و ۲۸۰ هزار مترمکعبی گاز کمتر مصرف شد.

وی بیان کرد: در کنار قطع گاز همه شهرک‌های صنعتی و جایگاه‌های سی ان جی و همچنین صنایع کشاورزی و دامداری که از سوخت دوم استفاده می‌کنند، گاز مساجد و همه واحدهای تجاری از جمله پاساژهای استان قطع است.

سخنگوی شرکت گاز گلستان ادامه داد: با توجه به شرایط موجود و افزایش فراوان مصرف، احتمال قطعی گاز برخی مشترکان پرمصرف خانگی وجود دارد.

ابوالقاسمی گفت: با توجه به افت فشار گاز و احتمال بروز مشکلات فنی، گروه‌های معین و امدادرسان شرکت گاز در استان افزایش یافته و اکیپ‌های فنی در ایستگاه‌ها مستقر شدند تا در صورت بروز مشکل، برای رفع آن اقدام کنند.

سخنگوی شرکت گاز گلستان به مردم توصیه کرد در صورت قطعی یا افت فشار گاز به کنتورهای گاز دست نزنند.

ابوالقاسمی یادآور شد: طبق هماهنگی‌های انجام‌ شده با شرکت برق مقرر شد برق استان طی روزهای آینده قطع نشود تا در صورت قطعی گاز مردم بتوانند از ظرفیت برق برای گرم‌کردن استفاده کنند.

طبق اعلام معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان، دورکاری ادارات و مدارس استان به دلیل تداوم سرمای شدید و افزایش مصرف گاز و با هدف مدیریت مصرف انرژی به غیر از دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی برای ۲ روز دیگر تمدید شد.

به گفته کر، به دلیل برودت هوا و با هدف تامین مستمر و پایدار و ضرورت کنترل پیامدهای ناشی از افزایش مصرف انرژی دستگاه های اجرایی استان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی شنبه و یکشنبه به صورت دورکار خواهند بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار