استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: در سال جاری ۱۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان مراوه تپه با ۴۶ هزار نفر جمعیت اختصاص یافته و این در حالی است که برای شهرستانی همچون گرگان با جمعیت ۴۸۰ هزار نفری این رقم ۱۸۰ میلیارد تومان بوده است.

 اختصاص اعتبار ۱۲۶ میلیارد تومانی در سال جاری برای مراوه‌تپه

به گزارش خبرنگار گلستان 24، علی محمد زنگانه در در جلسه شورای اداری شهرستان  مراوه تپه اظهار کرد: نگاه ما رفع محرومیت از چهره شهرستان های استان است و در این راستا سرانه هر شهروند مراوه تپه از محل اعتبارات تملک دارایی در سال جاری یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است در حالی که میانگین سرانه هر شهروند استان ۷۰۰ هزار تومان و هر شهروند گرگانی ۳۰۰ هزار تومان است.

وی افزود: هدف ما حرکت به سوی پایان محرومیت است و اولویت‌های محرومیت زدایی در شهرستان مراوه تپه به شاخص های آب، بهداشت، بهسازی روستا و آموزش اختصاص یافته است.

استاندار گفت: خوشبختانه طی یک سال گذشته اقدامات ارزشمندی در سطح شهرستان مراوه تبه صورت گرفته و از دهه فجر ۱۴۰۰ تا دهه فجر امسال ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: با توجه به خشکسالی در سال جاری و فعالیت کشاورزان استمهال بدهی های آنان از طریق پیگیری با سطح ملی ضروری است.

زنگانه بیان کرد:  با توجه به فعالیت دامداران در سطح شهرستان مراوه تپه اقدامات مدرن و اصلاح ژنتیک در حوزه دام می تواند منجر به افزایش میزان گوشت تولیدی در این منطقه شود.

وی گفت: نگاه همه مدیران باید توجه ویژه به شهرستان های محروم باشد و محرومیت به عنوان شاخص های تاثیرگذار در توزیع اعتبارات تبصره ۱۶ و تبصره ۱۸ مورد توجه قرار گیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار