معاون راهداری کشور:

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: ۲۱ هزار راهدار برای سفر ایمن هم میهنان در راههای کشور حضور دارند.

۲۱ هزار راهدار در طرح نوروزی حضور دارند

محمد تیموری امروز عصر در بازدید از ایستگاه دوم طرح پویش همراهان سفر ایمن استان اظهارکرد: ۲۱ هزار راهدار در طول راه های کشور برای سفرهای ایمن مردم در ایام نوروز آماده خدمات رسانی هستند.

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه رسالت سازمانی ما برای نوروز، حفظ ایمنی مسافران و سفرهای آنها است، گفت: هماهنگی های لازم هم با صنوف بخش حمل و نقل مسافری و باری برای افزایش ایمنی و راحتی مردم انجام شده است.

به گفته وی، طرح پویش همراهان سفر یکی از طرح های مهم نوروزی سازمان برای افزایش ایمنی سفرهاست که در ۱۰۰ نقطه از مجتمع های خدماتی و در گلستان در چهار ایستگاه ورودی و خروجی و مرکزی استان فراهم شده تا رانندگان با توقف و استراحت کوتاه و تجدید قوا در محیطی شاد و مفرح به ادامه سفر خود بپردازند.

تیموری با تقدیر از عملکرد اداره کل استان برای کاهش تلفات جاده ای، آمار این استان را کاهشی اعلام کرد و گفت: طرح کاهش منفی ۱۰ کیلومتر بر ساعت سرعت به عنوان یکی دیگر از طرح های مصوب کمیسیون ایمنی راه های کشور است که در کاهش سرعت وسایل نقلیه و شدت تصادفات و میزان فوتی ها بسیار تاثیرگذار است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار