رئیس کل دادگستری گلستان:

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: ایجاد شهرک دانش بنیان در گلستان به عنوان مهم ترین مطالبه فعالان حوزه دانش بنیان را تا حصول نتیجه مؤثر، پیگیری خواهیم کرد.

راه اندازی شهرک دانش بنیان در گلستان پیگیری می شود

به گزارش گلستان 24، صبح امروز در نخستین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان در سال جدید و با هدف پیگیری دادگستری برای حل مشکلات شرکت های دانش بنیان، فعالان این بخش با رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان دیدار و گفتگو کردند.

رئیس کل دادگستری گلستان در جمع فعالان جوان بخش دانش بنیان گفت که تحقق مهم‌ترین خواسته آنها که ایجاد شهرک دانش بنیان برای استقرار فعالان این بخش است را پیگیری می کند.

حیدر آسیابی افزود: توسعه شرکت‌های دانش بنیان نیازمند ایجاد زیرساخت های لازم از جمله فضای مناسب است و با توجه به محدودیت فضای موجود در استان، مهم‌ترین خواسته فعالان این بخش در این جلسه از ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان اختصاص زمین برای ایجاد شهرک دانش بنیان بود که قول دادیم برای تحقق آن و رفع موانع بر سر اجرای این طرح تلاش کنیم.

وی گفت: برخی دستگاه‌های اجرایی استان زمین‌های بدون استفاده در اختیار دارند و در نشستی که با مدیران دستگاه‌های اجرایی و اقتصادی استان خواهیم داشت واگذاری این زمین‌ها به منظور ایجاد شهرک دانش بنیان را پیگیری خواهیم کرد.

آسیابی افزود: بر اساس مصوبات سال گذشته قرار شد شرکت شهرک‌های صنعتی، زمین های راکد در شهرک‌های صنعتی را پس از خلع ید، با اولویت شرکت های دانش بنیان به سرمایه گذاران واگذار کنند که بار دیگر در این جلسه بر آن تاکید می‌کنیم.

حیدر آسیابی افزود: تنها راه چاره بالابردن سرانه درآمد مردم استان، کمک به توسعه و تولید و سرمایه گذاری در استان است.

مهدی غفاری، رئیس پارک علم و فناوری گلستان هم در این جلسه با قدردانی از تلاش دادگستری استان برای کمک به گره گشایی از مشکلات شرکت‌های دانش بنیان گفت: در جلسات قبلی با پیگیری دادگستری بخشی از مصوبات به نتیجه رسید و برای مصوبات بر زمین مانده هم مسئولان قضائی و اداره کل بازرسی استان پیگیر علت اجرانشدن آن از سوی ادارات مربوطه هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار