استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: خدمات دولت در گلستان در مقایسه با گذشته بی نظیر بوده و بن بست شکنی های زیادی انجام شده است.

خدمات دولت در گلستان در مقایسه با گذشته بی نظیر بوده است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، علی محمد زنگانه امروز در در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان با حضور معاونین بنیاد مسکن کشور مهندس جودی و مهندس صالحی و مهندس کوهساری نماینده مردم رامیان و آزادشهر ؛ برگزار شد، اظهار کرد: پیشرفت روستا محور یک راهبرد اساسی در استان است و موضوعاتی نظیر بافت با ارزش، راه روستایی، طرح هادی مورد توجه جدی است.

وی افزود: با همکاری بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان اراضی که در اختیار بنیاد علوی بود جهت ساخت مسکن در نظر گرفته شد.

زنگانه گفت: ۰ هکتار از اراضی به بافت ۲۰ هکتاری روستا الحاق یافت و در فاز اول ۲۰۰ واحد از ۸۰۰ واحد برنامه ریزی شده بصورت ویلایی و حیاط دار ساخته می شود.

وی افزود: برای این واحد ها تسهیلات ۲۰۰ میلیونی با کارمزد ۵ درصد اعطا می شود .

استاندار گفت: خشک شدن خلیج گرگان تهدیدی است که حیات استان را به مخاطره می اندازد و خوشبختانه با دستور رییس جمهور و تلاش شبانه روزی تا کنون بیش از ۸۰ کانال اصلی آبرسان لایروبی شده و برنامه های آتی نظیر پمپاژ آب به خلیج و تامین حق آبه در دستور کار قرار دارد

وی بیان کرد: همراهی نمایندگان در موضوعات استان نشان از انسجام و وحدت موجود در گلستان دارد و خوشبختانه مشکلات چند دهه استان در حال مرتفع شدن است.

زنگانه افزود: برای مرکز آموزش فنی و حرفه ای در نی تپه، طی سفر رییس جمهور ۳۰ میلیارد تومان مصوب گردید که تا کنون ۱۳.۵ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار