معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت:مخالف اجرای طرح‌های توسعه‌ای نیستیم اما می‌دانیم تمرکز بر روی برخی طرح‌ها به دلیل کارشناسی‌نبودن، فایده‌ای جز اتلاف وقت ندارد.

مخالف اجرای طرح‌های توسعه‌ای نیستیم/نباید بگذاریم حق مردم پایمال شود

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سیدمحمد دهنوی امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیران راه‌آهن شمال شرق ۲ اظهار کرد: اختلاف سلیقه در همه جا وجود دارد و ذات تحول به تضارب آرا و عقاید است چرا که این تفاوت در نگرش باعث پیشرفت خواهد شد.

معاون استاندار گلستان گفت: منکر زحمات پیشینیان نیستیم اما در دوره جدید مدیریتی انتظار داریم کار تحولی همراه با جهش انجام شود.

وی افزود: نباید بگذاریم حق مردم پایمال شود و بر اساس همین رویکرد برای گرفتن حق مردم گلستان همچون مسائل پتروشیمی و خلیج گرگان تلاش خواهیم کرد.

معاون بازرگانی و بهره‌برداری راه‌آهن جمهوری اسلامی هم در این مراسم گفت: منطقه راه‌آهن شمال شرق ۲ به لحاظ وجود منطق آزاد اینچه‌برون یک نقطه مهم و حساس است.

مرتضی جعفری اظهار کرد: البته برای توسعه این منطقه، مشکلاتی وجود دارد که تلاش برای برطرفکردن آن ادامه خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: راه‌آهن ظرفیت کلیدی و از پیشران‌های محوری توسعه استان به شمار می‌رود که دولت سیزدهم تلاش می‌کند کمبود دولت‌های پیشین در فراهم‌آوردن زیرساخت‌ها را با کار جهادی و برنامه‌محوری جبران کند.

دهنوی گفت: در دهه‌های گذشته که دلار ارزان و در دسترس فراوان وجود داشت، به گلستان توجه زیادی نشد و در شرایط فعلی باید جبران عقب ماندگی با دلارهای گران انجام شود.

گفتنی است، در این مراسم از خدمات محسن اعتماد تقدیر و محمدرضا حبیبی به عنوان سرپرست مدیرکل راه‌آهن شمال شرق ۲ منصوب شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار