مدیرکل راهداری گلستان:

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از بهسازی و آسفالت حدود ۹ کیلومتر از معابر روستایی غرب استان خبر داد.

۹ کیلومتر از محورهای روستایی غرب گلستان در حال آسفالت است

به گزارش گلستان 24، عادل مصدقی  اظهار کرد: محور پنج پیکر به بصیرآباد و زیرسازی محور بصیرآباد به سیمین شهر به طول حدود ۹ کیلومتر در حوزه راه‌های روستایی شهرستان‌های ترکمن و گمیشان در حال بهسازی و آسفالت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود: محور پنج پیکر به بصیرآباد یکی از پروژه‌های مصوب سفر ریاست جمهوری به استان در سال ۱۴۰۰ بوده که به دلیل واقع شدن در حد فاصل شهرستان‌های گمیشان و ترکمن و همچنین مسیر بازارچه پارچه پنج پیکر به لحاظ تردد دارای اهمیت بسزایی است.

وی گفت: محور بصیرآباد به سیمین شهر به دلیل اتصال شهر سیمین شهر به بصیرآباد و خواجه نفس و سایر روستاهای بهره مند و کوتاه شدن طول مسیر تردد کاربران جاده‌ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مصدقی افزود: عملیات اجرایی این دو محور هم اینک در مجموع به ۸۰ درصد پیشرفت رسیده و در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا پایان ماه جاری به پایان می‌رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: برای اجرای این دو پروژه مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود که از منابع ملی و استانی و مصوبات سفر و همچنین تخصیص قیر از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تأمین شده است.

گفتنی است، شهرستان‌های ترکمن و گمیشان دارای یک اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هستند که وظیفه نگهداری ۳۵۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی را عهده دار است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار