رئیس سازمان صمت گلستان :

رئیس سازمان صمت گلستان توجه به حوزه آموزش اصناف را بسیار مثمرثمر دانست و گفت: برای توسعه اقتصادی باید فضایی جدیدی را در حوزه کسب و کار ایجاد کرده و آموزش‌ها و ارائه مِتُد روز را در دستور کار قرار دهیم.

 توسعه اقتصادی نیازمند فضایی جدیدی در کسب و کار است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، درویشعلی حسن‌زاده در آیین تجلیل از پیشکسوتان عرصه اصناف و بازاریان استان گلستان که به مناسبت روز اصناف برگزار شد، اظهار کرد: اصناف پل ارتباطی بین تولیدکننده و مصرف‌کننده است و در تلاش هستیم نیازهای فعالان این حوزه را برای مرتفع شدن به دست اندرکاران منعکس کنیم.

وی با اشاره به اینکه با توجه به مشقاتی که در حوزه اصناف در کشور وجود دارد ظرفیت تأثیرگذاری در رونق اقتصادی کشور هم مشهود است و می‌طلبد دولت توجه ویژه‌ای را به این بخش داشته باشد، اضافه کرد: عدم تفکیک گرانی و گران‌فروشان از یکدیگر از مهمترین مشکلات حوزه اصناف است که باید در تصمیم‌گیری‌ها هر دو موضوع مدنظر قرار گیرد.

حسن‌زاده تعداد پروانه‌های کسب صادر شده استان گلستان در سال گذشته را ۱۱ هزار و ۱۵۰ فقره پروانه بار اولی عنوان کرد که نسبت به سال ۱۴۰۰ رشد ۲۶ درصدی دارد، گفت: در حوزه تمدید پروانه کسب ۴ هزار و ۲۰۰ فقره پروانه تمدید شد که نسبت به سال ۱۴۰۰ رشد ۴.۵ درصدی داشته است.

وی افزود: «اصناف» بزرگترین خانواده اقتصادی در سطح کشور است و نقش مهم آن در توسعه اقتصادی، تولید و صنعت بر کسی پوشیده نیست.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار