سرپرست فرمانداری گرگان:

سرپرست فرمانداری گرگان گفت: به رغم رفع مشکلات صف های طولانی و برخورد با خبازان متخلف اما همچنان نظارت بر نانوایی ها ادامه دارد.

نظارت بر نانوایی ها همچنان ادامه دارد/ رعایت حجاب از ادارات شروع شود

به گزارش خبرنگار گلستان 24، اسماعیل نادری ظهر امروز در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار کرد: توجه به رفع مشکلات مردم یکی از مسولیتهای مهم مدیران در بخش های مختلف است که کم توجهی به آن موجی نارضایتی می شود.

وی افزود: در حال حاضر شهرستان گرگان دچار چالش های متعددی در بخش های مختلف از جمله تنش آب است.

نادری بیان کرد: تنش آبی همچنان حزو مهم ترین مشکلات مردم شهرستان گرگان است و رفع آن با اضافه کردن چاه حل شدنی نیست.

وی ادامه داد: اجرای طرح آب شیرین کن و سد های مهم در استان تنها راهی است که می تواند به کاهش تنش آبی استان و شهرگرگان کمک کند.

سرپرست فرمانداری گرگان گفت: در رابطه با قاچاق سوخت و مبارزه با فساد و معضلات اجتماعی و اجرای نهضت ملی مسکن، نیز با جدیت پای کار هستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات، بهترین تشویق برای حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای توجه به خواسته های آنان و رفع مشکلات شان است.

نادری گفت: در حوزه حجاب و مقابله با بدحجابی نیز باید این مساله از داخل ادارات شروع شود.

وی افزود: چنانچه مدیران دستگاه های اجزایی در جلسات راجع به برخورد با مساله بدحجابی در جامعه سخن می گویند ولی در دستگاه های اجرایی این امر رعایت نشود نمیتوان نسخه درمانی برای جامعه پیچید.

نادری گفت: حجاب در وضعیت بغرنجی در گرگان قرار دارد و اگر چه در حل مسایل فرهنگی معتقد به نرمش هستیم، اما کسانی که از نظام در ادارات حقوق دریافت می کند اگر خود به این مقوله احترام نگذارند، دیگر حرفی برای گفتن نمی ماند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار