مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: از ابتدای فعالیت کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات در استان، ۴۳۸ بازرسی از بنگاه های مشاور املاک انجام شده است.

بازرسی ۴۳۸ بنگاه مشاور املاک طی یک ماه در گلستان

به گزارش گلستان 24، مهدی ملک گفت: در راستای مصوبات اولین جلسه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان، گشت مشترک سامان‌دهی بنگاه‌ها و مشاورین املاک در استان و برخورد قاطع و سریع با تخلفات و پیشگیری از تکرار تخلفات صنف بنگاه‌های مشاور املاک تشکیل و در حال بازرسی مستمر از بنگاه‌های شهرستان گرگان است.

وی افزود: اعضای اصلی این گشت نمایندگان اداره کل صمت، راه و شهرسازی، تعزیرات حکومتی، پلیس فراجا، سازمان امور مالیاتی و بسیج اصناف هستند.

دبیر کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات گلستان ادامه داد: ساماندهی بنگاه‌ها و مشاورین املاک در سه سطح صنفی، تعزیراتی و حکومتی و اطلاعاتی صورت می‌گیرد.

ملک گفت: طی یک ماه اخیر ۴۳۸ بازدید تجمیعی از بنگاه‌های مشاور املاک سطح استان صورت گرفته که از این تعداد ۴۰ اخطار پلمب و ۴۵ پلمب واحد صنفی صورت گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه در این بازه زمانی واحدهای متخلف مجموعاً بیش از ۸۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی شده‌اند، افزود: همچنین برای ۱۰۳ بنگاه مشاور املاک پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار