مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبرداد؛

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: ۴۶ درصد تسهیلات خودمالکی در گلستان محقق شده و برنامه دوساله ما برای ارائه تسهیلات با متقاضیان خودمالک شده هفت هزار و ۷۳۸ واحد است.

۴۶ درصد تسهیلات خودمالکی در گلستان محقق شده است

به گزارش گلستان 24، مهدی ملک امروز در جلسه شورای مسکن گلستان اظهار کرد: از آغاز فعالیت دولت سیزدهم در گلستان به دو هزار و ۹۰۰ واحد تسهیلات بافت فرسوده تخصیص یافته که این رقم در سال‌های گذشته به ۵۰۰ واحد می‌رسید و این آمار بیانگر استقبال سازندگان برای نوسازی واحدهای مسکونی در بافت فرسوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: برنامه دوساله اداره کل راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌های متولی ارائه تسهیلات به پنج هزار و ۸۰۳ واحد است که در حال حاضر مجموعاً برای سه هزار و ۵۰۰ واحد دارای عقد قرارداد انجام شده است.

وی گفت: ۴۶ درصد تسهیلات خودمالکی در گلستان محقق شده و برنامه دوساله ما برای ارائه تسهیلات با متقاضیان خودمالک شده هفت هزار و ۷۳۸ واحد است.

در ادامه این جلسه گزارشی در خصوص ارائه تسهیلات اعطایی به متقاضیان توسط بانک‌های استان ارائه و مقرر شد زیرساخت‌های لازم در شهرهای مراوه تپه و رامیان برای ارائه بهتر خدمات به متقاضیان ایجاد شود.

در این جلسه مقرر شد اتحادیه مشاورین املاک طی جلسه‌ای مشترک با بخش‌های نظارتی و دستگاه‌های متولی برنامه‌ای برای برخورد حقوقی با بنگاه‌هایی که مصوبه شورای عالی را رعایت نمی‌کنند تدوین شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار