شهردار کردکوی:

شهردار کردکوی گفت: طلب شهرداری کردکوی 12 میلیارد تومان و بدهی آن 6 میلیارد تومان است.

طلب شهرداری کردکوی 12 میلیارد تومان /افزایش 4 برابری تملک دارایی های شهرداری

به گزارش خبرنگار گلستان 24، ابراهیم جرجانی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: چنانچه این طلب با طلب بخش خصوصی جمع زده شود مبلغ ان به20 میلیارد تومان می رسد.

وی افزود: بودجه امسال شهرداری کردکوی 120 میلیارد تومان است که 30 میلیون تومان آن برای سرمایه گذار و 90 میلیارد تومان آن بودجه کامل شهرداری است.

جرجانی بیان کرد: این بودجه سال گذشته 70.میلیارد تومان بود که همه آن در اختیار شهرداری قرار گرفت:

وی بیان کرد: قبل از ورود بنده به شهرداری این سازمان خدمات رسان تعداد 6 رفتگر در شهر داشت که حالا به 40نفر رسیده است و کل پرسنل شهرداری 60 نفر شده اند.

وی بیان کرد: نخستین بازار میوه و تره بار کردکوی را در جاده جنگل اجرائی شده و فاز نخست آن امسال به بهره برداری می رسد و اجرای طرح تله کابین نیز در حال پیگیری و رایزنی است.

شهردار کردکوی گفت: تعداد نیروهای شهرداری از ۱۵۵ نفر به ۱۱۵ نفر کاهش دادیم، ۲۲ نفر از این نیروها فیش حقوقی داشتند ولی مسئولیتی شهرداری نداشتند و باهمت دادستان جلسه‌ای تشکیل دادیم و این افراد را تعیین تکلیف کردیم.

وی به بازنشستگی ۱۶ نفر نیز در طی سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: تلاش ما این است که بتوانیم نیروی ستادی شهرداری را به کمتر از ۱۰۰ نفر برسانیم.

شهردار کردکوی رسیدگی به فضای شهر و زیبا سازی آن را حق شهروندان عنوان کرد و گفت: بدون شک لیاقت شهروندان کردکوی فعالیتی به مراتب بیشتر از آن چیزی است که در حال انجام است و از همین رو بنا بر این گذاشته ایم که هر روز سه طرح عمرانی را در شهر کردکوی به انجام برسانیم و یک روز بدون فعالیت عمرانی نداشته باشیم.

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح های بهداشتی در شهر نیز  طرح جمع آوری و واکسیناسیون و نگهداری سگ های بلاصاحب زمین به مساخت 700 متر در شهر کردکوی با کادری مجرب و نگهداری با دقت و با نظارت دامپرشکی و بهداشت ایجاد شده که در فاز اول 50 قلاده و در فاز دوم 50 قلاده دیگر  از سح شهر جمع اوری و تحویل این پناهگاه شده است .

جرجانی اظهار کرد: اینکه امروز شهرداری کردکوی توانسته و میتواند به سرعت اقدامات عمرانی و شهری را پیش ببرید حمایت اعضای شورا بوده که همواره ما را در اجرای طرح ها یاری کرده اند و بدون حمایت آنان امکان اجرای طرح ها در این مدت امکان پذیر نبود.

به گفته جرجانی تا یک ماه آینده ۱۰ هزار تن آسفالت برای معابر کردکوی انجام می‌شود، تنی ۹۰۰ هزار تومان برای تهیه آسفالت باید اعتبار صرف کنیم و در شورای اسلامی شهر تصمیم گرفته شده که ۱۰ هزار تن دیگر نیز خریداری شود و ۲۰ هزار تن معابر سطح کردکوی را آسفالت کنیم.

جرجانی ابراز داشت: پارک بانوان نیز در جنب شهدای گمنام در نظر گرفته شده است، آب‌بندان شهر کردکوی یکی از فضاهای منحصربه‌فرد کردکوی است و مرمت آن را در دستور کار قرار دادیم و بعد از انجام کارهای اداری از سرمیاه گذاران دعوت میکنیم تا از این فرصت برای جذب گردشگر بهره ببرند.

وی اجرای طرح دروازه قرآن شهر کردکوی را  یکی دیگر از مهم ترین اقدمات شهری شهرداری در پی اهانت یکی از کشورهای غربی به کتاب مقدس مسلمانان عنوان کرد و گفت:  بنا داریم امسال  نخستین دروازه قرآن در مسیر ورودی از گرگان به کردکوی ایجاد کنیم که بدون شک چهره شهر را تغییر خواهد داد و جذابیت زیادی را ایجاد خواهد کرد.

شهردار کردکوی از افزایش 4 برای تملک دارایی در این شهرستان خبر داد و گفت : رقم تملک دارایی شهرداری کردکوی امسال با افزایش 4 برابری به سه هزار میلیارد تومان رسیده است که این رقم سال گذشته 700 میلون تومان بوده است.

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار