مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: 12 هزار و 852 خانوار از پروژه‌های هفته دولت بهره‌مند خواهند شد .

 بیش از 12 هزارخانوار از پروژه‌های هفته دولت بهره‌مند خواهند شد

به گزارش خبرنگار گلستان 24، حمید سلامتی صبح امروز در نشست قرارگاه خبری شهید همدانی که به مناسبت برنامه های هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: 615 میلیارد تومان اعتبار برای منابع طبیعی در سفر رئیس جمهور به گلستان مصوب شده است.

وی افزود: 1500 هکتار در 276 روستا عرصه‌های ملی غیرجنگلی برای اجرای نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است.

سلامتی بیان کرد:  25 پروژه عمرانی با اعتبار 400 میلیارد ریال بهره‌برداری و یا کلنگ‌زنی خواهد شد و  12 هزار و 852 خانوار از پروژه‌های هفته دولت بهره‌مند خواهند شد .

به گفته وی امسال 6 میلیون و 800 هزار اصله نهال در استان گلستان تولید خواهد شد. 

سلامتی افزود: از محل سفر دولت سیزدهم تاکنون ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های آبخیزداری و اصلاح مراتع هزینه شده و تا پایان شهریور ماه امسال همه اعتبار مصوب شده برای این طرح‌ها جذب خواهد شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان ادمه داد: در سفر دور نخست رییس جمهور، پنج هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های آبخیزداری و هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال برای اصلاح مراتع استان مصوب شده بود.

سلامتی گفت: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: هزار و ۵۰۰ هکتار از عرصه‌های ملی و غیرجنگلی واقع در محدوده ۲۷۶ روستای استان برای اجرای نهضت ملی مسکن اختصاص یافت. 

وی افزود: این اقدام بی نظیر برای تامین زمین‌ مسکونی مشکل واجدان شرایط به خصوص روستاییان و افراد دهک های پایین جامعه را برطرف کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار