مدیرکل بنادر و دریانوردی گلستان:

مدیرکل بنادر و دریانوردی گلستان گفت: لایروبی حدود ۱۰ هزار مترمکعب از مساحت خلیج گرگان باقی مانده که توسط قرارگاه خاتم الانبیا در دست اجرا است.

لایروبی ۱۰ هزار مترمکعب از مساحت خلیج گرگان باقی مانده است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، نورالله عباسی امروز  در جلسه بررسی روند احیای خلیج گرگان با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: کانال آشوراده به طول ۷.۵ کیلومتر بین ۷۰ تا ۴۵۰ متر عرض دارد و مهم ترین کانال آبرسان خلیج گرگان به شمار می رود.

عباسی گفت: برای اجرای طرح خلیج گرگان ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار برآورد شده بود که تاکنون ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: به تازگی هم دولت هزار میلیارد ریال دولت و به همین مقدار از محل منابع داخلی بنادر و کشتیرانی برای اجرای این طرح تخصیص یافت.

وی همچنین خواستار ردیف اعتباری ویژه برای احیا، تعمیر، مرمت و بازسازی خلیج گرگان شد.

احمد وحیدی صبح امروز پنجشنبه وارد گلستان شد.

بازدید و افتتاح متمرکز فاز اول طرح‌های لایروبی قرارگاه شهید لولایی و لایروبی خلیج گرگان، دیدار با آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان، افتتاح طرح‌های مزرعه نمونه، بازدید از قرارگاه مردمی تحول اجتماعی، بازدید از دبیرخانه ستاد انتخابات گلستان و برگزاری جلسه با مسئولان استان از جمله برنامه‌های وزیر کشور در سفر یک روزه به گلستان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار