رئیس ستاد رضایی در گلستان:

رئیس ستاد انتخاباتی رضایی در گلستان گفت: انتخابات پرشور و حضور حداکثری موجب تقویت نظام خواهد شد.

حضور حداکثری موجب تقویت نظام می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی اصغر نقوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آقای رضایی برای هر استان برنامه خاصی داشته و برای گلستان با توجه به کشاورزی و گردشگر پذیر بودن برنامه هایی بر این پایه ها در نظر گرفته است.

رئیس ستاد مردمی رضایی در گلستان افزود: شناخت کاملی از گلستان وجود داشته و اخیراً هم در مجمع تشخیص مصلحت نظام، منطقه آزاد اینچه برون تصویب شده است که امیدواریم این امر به طور کامل محقق شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه گلستان کریدور ارتباطی با اوراسیا است، گفت: می توانیم با ارتباط با کشورهای چین، روسیه و غیره زمینه اشتغال زایی و توسعه و صادرات محصولات را فراهم کنیم.

نقوی تاکید کرد: از دیگر برنامه های این نامزد انتخاباتی، استفاده از بانوان در کابینه دولت است که در این زمینه قول داده شده و این امر بسیار ارزشمند است.

وی گفت: ستاد انتخاباتی در کل شهرهای استان افتتاح شده و ستاد خواهران هم فعال شده است و البته ما ستاد فیزیکی در شهرها نداریم و بیشتر تبلیغات در فضای مجازی، چهره به چهره و جلسات ۱۰ الی ۱۵ نفره با رعایت پروتکل های بهداشتی است.

رئیس ستاد مردمی رضایی در گلستان ادامه داد: ۵۰ گروه و کانال در فضای مجازی فعال شده و جلسات متعددی هم برای حضور و مشارکت حداکثری و همچنین احترام به اقوام ایرانی با نماینده ولی فقیه در استان، استاندار گلستان، فرمانداران و علمای بزرگ و ائمه جمعه برگزار کرده‌ایم.

نقوی با بیان اینکه حضور حداکثری موجب تقویت نظام می شود، گفت: ملت ایران در طول ۴۰ سال گذشته ثابت کردند که همواره پای آرمان‌های خود ایستادند و در همه مناسبات حضور فعال و جدی داشتند و حضور حداکثری هم امسال اتفاق می افتد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار