رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گنبدکاووس گفت: ۲۰ میلیارد ریال برای تجهیز مرکز فنی و حرفه‌ای بانوان این شهرستان از محل دور دوم سفرهای استانی رییس جمهور و هیات دولت تخصیص یافت.

۲۰ میلیارد ریال برای تجهیز فنی و حرفه‌ای بانوان گنبد تخصیص یافت

به گزارش گلستان 24، محمود نیازی اظهار کرد: عملیات ساخت تنها مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بانوان شرق گلستان در گنبدکاووس شامل کارگاه‌های متنوع آموزشی و فضای اداری با زیربنای ۲ هزار و ۳۴۷ متر مربع از سال ۱۳۹۰ آغاز شد و ۳۰ آذر ماه امسال در سفر استانی هیات دولت با حضور وزیر آموزش و پرورش مورد افتتاح قرار گرفت.

وی افزود: عملیات ساخت این مرکز با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال به پایان رسید و برای تجهیز کارگاه‌های پیش بینی شده حرفه‌های مختلف و مهارت‌های نوین در رشته‌های پرکاربرد مانند آموزش هوش مصنوعی و اینترنت اشیا و برنامه‌ریزی و تعمیر تلفن همراه و رایانه در کنار رشته‌های میناکاری، نقاشی روی پارچه، سفالگری، انواع بافت‌های داری، ساخت طلا و جواهرات، طراحی و دکوراسیون داخلی، روکش مبل و باغبانی نیاز به ۵۰ میلیارد ریال اعتبار دارد.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گنبدکاووس گفت: بانوان شرق استان گلستان که بعد از ۱۱ سال در سفر استانی رییس جمهور شاهد افتتاح مرکز فنی و حرفه‌ای ویژه خودشان بودند انتظار دارند با تامین تجهیزات هر چه زودتر بتوانند در دوره‌های مهارتی این مرکز شرکت کنند.

نیازی ادامه داد: ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات این دوره از سفرهای استانی برای تامین تجهیزات پرکاربرد و مهم رشته‌های مختلف مهارتی تخصیص یافته است و تا آخر ماه تجهیزات خریداری می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار