فرماندار گرگان:

فرماندار گرگان گفت: کمبود فضا های آموزشی در گرگان مردم را با مشکل مواجه کرده و این شهرسان علاوه بر فضای آموزشی در رابطه با فضای ورزشی هم فقیر است.

گلستان در رابطه با فضای آموزشی و ورزشی فقیر است

به گزارش خبرنگار گلستان 24 ، اسماعیل نادری ظهر امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر گلستان اظهار کرد: دولت سیزدهم برای جبران بخشی از عقب‌ماندگی فضای آموزشی این شهرستان ۴۳۰ میلیارد ریال در نظر گرفته که به زودی جذب و صرف ساخت فضای آموزشی خواهد شد. 

وی افزود: این شهرستان ۴۳ طرح روباز و سرپوشیده ورزشی در دست اجرا دارد که بهره‌برداری از آن بخشی از مشکل پایین بودن سرانه پایین ورزشی این شهر را جبران خواهد کرد.

فرماندار گرگان با تاکید بر افزایش هم‌افزایی مسوولان‌ دستگاه‌ها و نهادها در ارایه خدمات بهتر به مردم گفت: گسترش این رویکرد یکی از دستاوردهای انقلاب و مورد تاکید دولت سیزدهم است.

وی با اشاره به برگزاری میز خدمت با مشارکت مدیران کل و مدیران شهرستانی دستگاه‌های مختلف در مرکز استان، اظهار کرد: تاکنون در شهر قرق از توابع بخش بهاران این میز خدمت دایر شده و به زودی نیز شاهد برپایی آن در شهر سرخنکلاته خواهیم بود.

ی همچنین از تدارک بهره‌برداری طرح‌های اقتصادی در این شهرستان همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: ارزش ریالی این طرح‌ها در مجموع هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال است.

وی استقبال نمادین از ورود بنیانگذار کبیر انقلاب در فرودگاه گرگان، برپایی نمایشگاه گل‌های فجر، برگزاری سرود زنده، پیاده‌روی سلامت، غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا را از جمله برنامه‌های این شهرستان در دهه فجر امسال برشمرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار