شهردار گرگان ؛

شهردار گرگان گفت: همزمان با دهه فجر ۳هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری و ۱۵۰میلیارد تومان هم پروژه عمرانی افتتاح می شود.

افتتاح ۳هزارمیلیارد تومان  پروژه سرمایه گذاری در گرگان  همزمان با دهه فجر

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سید محمد رضا سید النگی صبح امروز در نشست خبری اظهار کرد: در این ایام 45 طرح عمرانی و سرمایه گذاری به بهره برداری می رسد همه تلاش شهرداری بر این قرار گرفته تا شور و نشاط اجتماعی همزمان با برگزاری جشن ها و برنامه های دهه فجر از کیفیت بیشتری برخودار باشد.

وی افزود: توجه به محلات کم برخودار یکی از مهم ترین برنامه های جهادی شهرداری از ابتدای 22 فروردین امسال تا 22 بهمن دردستور کار قرار گرفت و تا کنون 45 شنبه جهادی اجرا شده که توجه بیشتر آن به محلات کم برخوردار است.

 

سید النگی گفت: گرگان دارای 109 محله است که از این تعداد 21 محله در منطقه کم برخودار و یا محروم قرار دارند و بسیاری از مشکلات این محلات با اجرای برنامه های عمرانی، فرهنگی و ورزشی رفع شده است.

وی ادامه داد: برای نخستین بار اعضای شورا و شهرداری با بلند مرتبه سازی در شهر گرگان برای ایجاد مشکن بیشتر ، کاهش قیمت مسکن و کمبود زمین موافقت کردند که این طرح به شورای عالی معماری و شهرسازی برای تائید ارسال شده است.

شهردار گرگان در رابطه با تعیین تکلیف سه مجموعه بزرگ شهری گرگان که قرار بود به فضای سبز و توسعه شهری تبدیل شود، هم گفت: باغ روسها یا همان باغ خیابان ملل به دارابودن ولرث و مسائل حقوقی همچنان بلاتکبیف است اما دخانیات گرگان که استاد آن متعلق به بنیاد مستضعفان است در حال مذاکره برای تحویل هستند و دیگری لشگر 30 پیاده گرگان است که ان مجموعه هم برای واگذاری در حال مذاکره و پیگیری است و پارک شهر گرگان که متعلق به شهرداری است و تصمیم گیرنده خودمان هستیم.

وی افزود: امسال یکهزار و 100 میلیارد تومان از بودجه شهرداری برای هزینه های جاری مصرف می شود .

سید النگی بیان کرد: بودجه امسال شهرداری برای سال آینده یکهزار و 800 میلیارد تومان است که تمامی ایم رقم توسط مردم به خرانه شهرداری واریز و برای آنها صرف می شود اگر چه در نظر داریم برای سال 1404 این رقم را به 2 هزار و 500 میلیارد تومان برسانیم.

وی گفت: 40درصد بودجه شهرداری صرف فعالیت های عمرانی شهر می شود.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار