رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان :

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مردم کشورهایی که با سلطه روبه‌رو هستند امروز پرچم آزادی را بر دست گرفتند و خدا را شاکر هستیم که مردم ما در صحنه حضور دارند و مردم‌سالاری مختص به انتخابات نیست و هرجایی مردم حضور پیدا کردند گره‌ها را باز کردند.

مردم‌سالاری مختص به انتخابات نیست

به گزارش خبرنگار گلستان 24، محمدزمان قربانی صبح امروز در آیین استقبال نمادین از ورود حضرت امام (ره) در فرودگاه گرگان اظهار کرد: امروز بیداری که در منطقه رقم خورده مدیون امام (ره) و شهدای هستیم، امروز فریاد از مظلوم و مبارزه با ظالم شعار مردم دنیا شده است.

وی افزود: دشمنان که بیان می‌کردند جمهوری اسلامی چهل و پنجمین سال پیروزی خود را نخواهد دید امروز به زباله‌دان تاریخ پیوستند.

 قربانی بیان کرد: مردم کشورهایی که با سلطه روبه‌رو هستند امروز پرچم آزادی را بر دست گرفتند و خدا را شاکر هستیم که مردم ما در صحنه حضور دارند و مردم‌سالاری مختص به انتخابات نیست و هرجایی مردم حضور پیدا کردند گره‌ها را باز کردند.

 وی افزود: در ادامه مسیر انقلاب اسلامی نیز این‌گونه خواهد بود، همه ما باید در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برداریم.

محمدزمان قربانی با بیان اینکه پس از ۴۵ سال شعارهای انقلاب اسلامی گستره جهانی گرفته است، افزود: شعار دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم به شعار مردم دنیا تبدیل شده که این مساله نشانه حقانیت جمهوری اسلامی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار