فرماندار گنبدکاووس گفت: راستی‌آزمایی مشاغل ایجاد شده نشان داد که ۹۸.۲ درصد تسهیلات اشتغال پرداخت‌شده در این شهرستان در جای درست هزینه شد.

۹۸.۲ درصد وام اشتغال گنبدکاووس در جای درست هزینه شد

به گزارش گلستان 24، مهدی دهرویه امروز در کارگروه اشتغال گنبدکاووس افزود: سهمیه اشتغال امسال این شهرستان سه هزار و ۹۹۶ نفر بود که با تلاش دستگاه‌های اداری، اجرایی، خدماتی و تولیدی و مشارکت بخش خصوصی تاکنون چهار هزار و ۵۸ شغل معادل ۱۰۲ درصد محقق شده است.

وی اضافه کرد: صنعت، معدن و تجارت با ایجاد هزار و ۲۱۷ فرصت شغلی، کمیته امداد با ۷۵۸ شغل و جهادکشاورزی با ۴۹۳ فرصت شغلی، سه دستگاه برتر شهرستان گنبدکاووس در تحقق اشتغال امسال هستند.

فرماندار گنبدکاووس همچنین از اختصاص ۲ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه اشتغال موسوم به تبصره ۱۸ به این شهرستان در سال جاری خبر داد و گفت: این وام‌ها حدود ۲ ماه پیش ابلاغ شد اما با تلاش دستگاه‌های اجرایی گنبدکاووس تاکنون هزار و ۵۹۳ پرونده متقاضیان استفاده از این وام‌ها تشکیل و به بانک‌های عامل معرفی شده است.

دهرویه، ارزش پرونده‌های معرفی شده برای استفاده از تسهیلات تبصره ۱۸ در گنبدکاووس را ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: پرداخت این وام‌ها از چندی پیش آغاز شده و انتظار داریم بانک‌ها به آن سرعت دهند.

وی اضافه کرد: به سبب بالا بودن آمار متقاضیان، به بانک‌ها ابلاغ شده اگر متقاضی در کمتر از ۱۰ روز نسبت به تامین وثیقه اقدام نکرد، فرد بعدی جایگزین شود.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار