منتخب مردم غرب گلستان:

نماینده مردم غرب گلستان مهم‌ترین مطالبه مردم غرب گلستان را اصلاح ساختارهای اقتصادی و اشتغال دانست و گفت: در دوره قبل تلاش کردیم بسترها و زیرساخت‌های توسعه را در حوزه غرب گلستان برنامه‌ریزی و فراهم کنیم که این مهم با کمک دستگاه‌های اجرایی اتفاق افتاد.

مهم‌ترین مطالبه مردم غرب گلستان اصلاح ساختارهای اقتصادی و اشتغال است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، عبدالجلال ایری اظهار کرد: پس از پایان انتخابات و معرفی منتخبان، رقابت بین نامزدها باید به رفاقت تبدیل شود که ما نیز آماده بهره‌گیری از نظرات و برنامه‌های نامزدهای نمایندگی مجلس در راستای توسعه و پیشرفت غرب گلستان هستیم.

نماینده مردم غرب گلستان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یادآور شد: انتخاب مجدد از سوی مردم، مسوولیتم را برای خدمت به آنان بیشتر کرد که نسبت به دوره قبل باید تلاش و پاسخگویی بیشتری داشته باشم.

ایری با بیان اینکه مطالبه مردم بهبود وضعیت اقتصادی است، یادآور شد: بسترهای توسعه در غرب گلستان آماده شده و در این دوره باید بسترهای بهره‌گیری از ظرفیت‌های ثروت برای استفاده مردم آماده شود که باید بخش خصوصی به این مساله ورود کند تا منجر به شکوفایی اقتصادی و توسعه غرب استان شود.

وی یادآور شد: از ورود سرمایه‌گذاران به حوزه غرب گلستان استقبال می‌کنیم تا این نقطه استان به سمت توسعه و پیشرفت حرکت کند.

«عبدالجلال ایری» برای دومین بار و با کسب ۲۶ هزار و ۸۲۶ رای موفق به جلب رای مردم شهرهای کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان و راه‌یابی به مجلس دوازدهم شد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار