مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان جمع‌آوری کارت‌های اضطراری در جایگاه‌های استان را تکذیب کرد و گفت: کارت اضطراری در جایگاه‌ها ویژه افراد فاقد کارت سوخت و یا افرادی است که به دلایلی کارت سوخت همراه ندارند و یا هنوز کارت ‌المثنی آنها صادر نشده است.

جمع‌آوری کارت سوخت اضطراری در جایگاه‌های گلستان صحت ندارد

به گزارش گلستان 24، سیدمحمد حسینی اظهار کرد: در روزهای گذشته انتشار گمانه‌زنی‌های مختلف مبنی بر جمع‌آوری کارت آزاد، افزایش قیمت بنزین و یا موارد دیگر در فضای مجازی قوت گرفت که هیچ کدام از این خبرها صحت ندارد.

وی ادامه داد: کارت‌های اضطراری در جایگاه‌های سوخت جمع‌آوری یا حذف نمی‌شود بلکه بر اساس تکلیف قانونی باید ۹۵ درصد آحاد مردم به منظور مدیریت توزیع عادلانه سوخت، مدیریت مصرف کارت سوخت و حفظ سرمایه ملی(بنزین) از کارت شخصی خود در جایگاه‌ها استفاده کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان تاکید کرد: کاهش و محدودیت کارت اضطراری بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت به استناد مصوبه مجلس شورای اسلامی و دولت و تاکید وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی ایران بوده که از ابتدای سال ۱۴۰۲ اجرا شده و این روند در سال ۱۴۰۳ با شدت و قوت لازم‌الاجرا است.

حسینی از مردم خواست در اسرع وقت پیگیر دریافت کارت سوخت خودرو نو و کارت سوخت المثنی از طریق دفاتر پلیس +۱۰ باشند و یا از طریق کد رهگیری دریافت شده از باجه پستی مرکز استان و شهرستان‌ها اقدام به دریافت کارت سوخت خود کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار