مدیر جمعیت هلال‌احمر شهرستان گنبدکاووس گفت: برای نخستین بار در کشور، هزینه‌ی پشتیبانی یک پایگاه امداد و نجات بین‌شهری از سوی خیرین تأمین شد.

خیر گنبدی هزینه پشتیبانی از یک پایگاه امداد و نجات جاده‌ای را برعهده گرفت

 به گزارش گلستان24، اصغر نودهی اظهار داشت: این خیر گنبدی، هزینه‌های پشتیبانی پایگاه امداد و نجات سه‌راه اینچه‌برون را برای یک سال با مبلغ بیش از 120 میلیون ریال بر عهده گرفت.

وی با اشاره به پروژه‌های هلال‌احمر گنبدکاووس افزود: مرکز فیزیوتراپی شهرستان گنبدکاووس که یکی از مجهزترین و به‌روزترین مراکز فیزیوتراپی با همه امکانات و تجهیزات است بااعتبار 27 میلیون تومان برای زیرساخت‌ها و فضای سازی‌ و 40 میلیون تومان برای تهیه و خرید امکانات در 21 بهمن سال جاری در افتتاحیه متمرکز شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر جمعیت هلال‌احمر شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: مرکز بانک امانات تجهیزات پزشکی شهرستان گنبدکاووس شامل همه تجهیزات پزشکی مانند تشک مواج، تخت بیمارستانی، کپسول اکسیژن و تجهیزات و امکانات اولیه نیاز یک بیمار با هزینه 120 میلیون ریال در 21 بهمن‌ماه  امسال راه‌اندازی می‌شود.

نودهی گفت: هر 2 این پروژه‌ها یا کمک خیرین شهرستان گنبدکاووس به بهره‌برداری رسیده است.

به گفته وی، بیماران نیازمند که قادر به خرید تجهیزات پزشکی که در منزل نیستند می‌توانند این امکانات را به‌صورت امانی دریافت و بعد از رفع نیاز آن را به این مرکز تحویل دهند تا مورداستفاده‌ دیگر نیازمندان قرار گیرد.

نودهی اظهار کرد: این 2 مرکز در اداره‌ی جمعیت هلال‌احمر برای خدمات‌رسانی به عموم مردم شهرستان افتتاح و دایر می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار