مدیرعامل شهرک‌های صنعتی گلستان:

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گلستان با اشاره به راکد بودن ۲۷ دردص از واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی گلستان گفت: تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی در این استان دست کم به یک‌هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

 ۲۷ درصد واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی گلستان راکد است

به گزارش گلستان24، حجت الله خلیل‌زاده اظهار داشت: اکنون در مجموع و به صورت میانگین 55 درصد زیرساخت های 22 شهرک صنعتی استان گلستان تکمیل شده است.

شهرک‌های صنعتی گلستان

به گفته وی شهرک های صنعتی مینودشت، بندرگز و آق قلا مشکل زیرساختی کمتری دارند و در مقابل بیشترین کاستی ها در شهرک های آزادشهر و رامیان وجود دارد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گلستان تصریح کرد: سال گذشته از منابع استانی برای ایجاد زیرساخت در شهرک‌های صنعتی استان گلستان 14 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت که از این میزان به هر شهرک 600 میلیون ریال تخصیص یافت که این میزان اعتبار ناچیز بود.

وی گفت: هم‌اکنون مشکل و یا نیاز اصلی ایجاد زیرساخت در شهرک های صنعتی استان گلستان تامین اعتبار است که نیاز مبرم به توجه در تامین اعتبار و استفاده از این ظرفیت برای توسعه استان را داریم.

خلیل‌زاده گفت: اکنون 182 واحد در شهرک‌های صنعتی استان معادل 27 درصد راکد هستند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گلستان با بیان اینکه در شهرک‌های صنعتی استان گلستان 644 واحد بهره‌بردار وجود دارد، خواستار توجه در امر فعال‌سازی واحدهای راکد در شهرک‌های صنعتی شد.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار