مدیرعامل شهرک‎های صنعتی گلستان:

مدیرعامل شهرک‎های صنعتی گلستان گفت: 58 پرونده راکد سرمایه‎گذاری در شهرک‎های صنعتی استان وجود دارد.

58 پرونده راکد سرمایه‎گذاری در شهرک‎های صنعتی گلستان

به گزارش گلستان 24، رحمان محمدزاده پیش از ظهر امروز در گفت‌و‎گو با خبرنگاران با بیان اینکه 58 پرونده راکد سرمایه‎گذاری در شهرک‎های صنعتی استان گلستان وجود دارد، اظهار کرد: اگر سرمایه‎گذاران طی یک‌سال نتوانند برای ساخت و ساز در زمین‎های واگذار شده در شهرک‎های صنعتی اقدام کنند با اخطار و فسخ قرارداد مواجه خواهند شد.

وی با بیان اینکه در شهرک‎های صنعتی به دنبال این هستیم که امکانات مورد نیاز صنعت‌گران را در استان فراهم کنیم، تصریح کرد: در سال 93 با وجود اینکه بسیاری‎ از کارشناسان معتقد هستند تخصیص‎ها کاهش پیدا کرده است توانستیم در بخش شهرک‎های صنعتی فضای مناسبی برای توسعه زیرساخت‎های استان ایجاد کنیم.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی گلستان ادامه داد: امسال برای شهرک‎های صنعتی از منابع داخلی و ملی 13 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفتیم که 85 درصد آن محقق شده است.

محمدزاده با بیان اینکه برای توسعه استان گلستان به استقرار تصفیه‎خانه، فضای سبز و آسفالت نیاز داریم، اضافه کرد: به دنبال این هستیم که عقب‌ماندگی‎های بخش صنعت را در چند سال گذشته جبران کنیم.

وی با بیان اینکه 22 شهرک صنعتی آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران بخش صنعت است، خاطرنشان کرد: در راستای زیرساخت‎ها در سال گذشته، دو میلیارد تومان تخصیص اعتبار در بخش شهرک‎های صنعتی داشتیم که امسال این اعتبار به هفت میلیارد تومان افزایش پیدا کرده که رقم قابل توجه‎ای است.

*11 تصفیه‎خانه فعال در بخش صنعت وجود دارد

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی گلستان اظهار کرد: 11 تصفیه‎خانه فعال در سطح شهرک‎های صنعتی از مجموعه 23 شهرک صنعتی استان گلستان وجود دارد و تصفیه‎خانه شهرک صنعتی حیدرآباد دو نیز در دست پیمانکار است.

محمدزاده با بیان اینکه خوشه لبنی و فرش استان گلستان در دست مطالعه است، گفت: با پیگیری‎های مستمر به دنبال این هستیم که در استان گلستان خوشه‎های پایدار اقتصادی ایجاد شود./ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار