کنسل شدن برنامه های پروازی فرودگاه بین المللی گرگان در هفته های اخیر، روند افزایشی به خود گرفته است.

افزایش روند کنسل شدن پرواز های فرودگاه گرگان در هفته های اخیر

 به گزارش گلستان 24، فرودگاه بین المللی گرگان، یکی از فرودگاه های مهم کشور می‮باشد که دارای سابقه 10 ساله است.
این فرودگاه در کیلومتر 5 جاده گرگان به آق قلا واقع شده است که دارای مرز هوایی است و شاهد برقراری پرواز های بین المللی به مقصد عربستان سعودی در حال حاضر است.
اما در هفته های اخیر فرودگاه گرگان شاهد افزایش کنسل شدن پرواز ها, از سوی شرکتهای هواپیمایی به دلایل گوناگون بوده است که همین امر باعث دلخوری بسیاری از شهروندان گرگانی و استان شده است.
در حال حاضر, تنها 3 شرکت هواپیمایی ایران ایر، کاسپین و آسمان در حال خدمت رسانی به مردم استان می باشند و در حالی که مردم گرگان خواهان افزایش تعداد پرواز ها از سوی شرکت های هواپیمایی و مدیران استانی می‮باشند اما شواهد امر چیز دیگری را نشان می دهد.
در هفته‮های اخیر، شهروندان گرگانی با مراجعه به وبسایت فرودگاه بین المللی گرگان و در قسمت برنامه پرواز ها، شاهد کنسل شدن اکثر پرواز های این فرودگاه در هفته های اخیر بودند و این نگرانی را در بین مردم تداعی کرده است که در روز های آینده و در آستانه فرا رسیدن نوروز باستانی، بجای افزایش تعداد کورس پرواز ها، کاهش پرواز ها را نظاره گر خواهند بود.
براساس این گزارش، هرچند در روز های اخیر برخی از مسئوین استانی از افزایش عملکرد این فرودگاه و افزایش تعداد پرواز ها از مقصد گرگان به سایر نقاط شهر های کشور بوده‮اند، اما جدول پروازی فرودگاه گرگان چیز دیگری را در هفته های اخیر به نمایش گمارده است.
به عنوان مثال می توان گفت در ماه های گذشته, تعداد پرواز مسیر گرگان به مشهد و یا زاهدان از چندین پرواز در طول هفته, تنها به 2 یا یک پرواز کاهش پیدا کرده و یا تاخیر داشته است.
عدم خدمات رسانی از سوی چند شرکت از قبیل هواپیمایی اترک، تابان، ماهان و قشم ایر که در ماه های اخیر از حضور این شرکت ها برای خدمات رسانی به مردم استان اطلاع رسانی شده بود، متاسفانه با چند کورس پروازی از فرودگاه گرگان به سایر نقاط کشور، از عدم همکاری با فرودگاه گرگان خبر دادند.
اما مسئولین بدانند که فرودگاه گرگان دارای ظرفیت های بالقوه ای است که میتوان از آن استفاده چشمگیری کرد و میتوان این فرودگاه را به عنوان یکی از فرودگاههای مهم شمال و شمال شرق کشور به حساب آورد و مسئولین میتوانند با همکاری همه جانبه با شرکت های هواپیمایی و ایجاد خطوط پروازی جدید به سایر نقاط کشور، استقبال چشم گیر مردم را به همراه داشته باشند و قطعا مردم گرگان و استان نیز از این امر استقبال خواهند کرد.
امید است مسئولین در خصوص برقراری پرواز های جدید به سایر نقاط کشور و همچنین ارائه خدمات و همکاری با چند شرکت هواپیمایی جدید، خلاء موجود در فرودگاه بین المللی گرگان را در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز برطرف نمایند.
انتهای پیام/کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار