پاسخ آری استاندار گلستان به سهم خواهی های حزبی:

مشاور اقتصادی استاندار گلستان بزرگترین بدهکار گازی شهرستان کلاله بوده ولی با این وجود استاندار گلستان در پاسخ به سهم خواهی های حزبی ، وی را به این سمت منصوب کرده است .

مشاور اقتصادی استاندار گلستان بزرگترین بدهکار گازی شرق گلستان ! + سند

به گزارش گلستان24، در ماه گذشته شاهد انتصابی در استانداری گلستان بودیم که در واقع پاسخ برخی سهم خواهی‌های حزبی در پی فشار گسترده اصلاح طلبان افراطی به حسن صادقلو استاندار گلستان بود که طی آن " قربان برزگر " مسئول استانی و عضو اصلی حزب ندای ایرانیان به سمت مشاور اقتصادی استاندار گلستان منصوب شد .

وقتی حزب ندای ایرانیان استان گلستان به مسئولیت قربان برزگر از سایر گروه های اصلاح طلب جدا شد و فیتیله انتقادات علیه استاندار را کم کرد ، همسنگران وی فهمیدند که پشت صحنه خبرایی هست .

این انتصاب از ابعاد مختلف شبهاتی ایجاد کرد و آنهم این است که چرا استاندار گلستان افراد رد صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان را در زمره‌ی افراد نزدیک به خود انتخاب می کند ؟

0001

همچنین با بررسی مدرک تحصیلی این فرد به برخی نقاط ضعف جدی این انتصاب بیشتر پی خواهیم برد و اینکه شخصی با مدرک لیسانس و فوق لیسانس رشته علوم سیاسی به عنوان مشاور اقتصادی انتخاب شود ، خود جای سوال است !

با طرح مسائل یاد شده به اینکه در وهله اول این انتصاب نوعی پاسخ آری به سهم خواهی‌های سیاسی و حزبی در راستای انتخابات آینده می باشد ، پی خواهیم برد .

اما گذشته از این ، این سایت به مدرکی دست یافت که گواهی می دهد که قربان برزگر مشاور اقتصادی استاندار گلستان بزرگترین بدهکار گازی در شهرستان کلاله است .

طبق آخرین نامه ارسالی به فرمانداری و شرکت های بدهکار از سوی اداره گاز این شهرستان ؛

میزان بدهی قربان برزگر صاحب امتیاز کارخانه " آجر خورشید " در حال حاضر مبلغ 9/486/441/000  ریال به شرکت مذکور است که این میزان بدهی می تواند گره‌ گشای کمبود اعتبارات برای گازرسانی به روستاهای این شهرستان و دیگر نقاط باشد.

0003

حال با این تفاسیر که شخص مدنظر دارای مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس رشته علوم سیاسی است و از سوی دیگر بزرگترین بدهکار گازی شهر کلاله نیز محسوب می شود ، استاندار گلستان با کدام تدبیر وی را به عنوان مشاور اقتصادی خود انتخاب کرد ؟

وی که توانایی خارج کردن کارخانه ای از رکود و پرداخت بدهی‌های خود را ندارد ، چگونه می تواند راه‌ گشای مشکلات اقتصادی عدیده استان باشد ، مگر اینکه این انتصاب دارای ابعاد پنهانی و غیر موارد یاد شده و در راستای رفع برخی چالش های اقتصادی این فرد باشد .

پرده برداری از این موضوع می تواند این سوال را ایجاد کند که اداره مربوطه چرا اقدام به قطع گاز این کارخانه با این میزان بدهی را نکرده و یا در صورت هر گونه اقدام چه عامل و اشخاصی مانع از این امر شده اند ؟

آیا مسئولین این اداره در خصوص خانواده های بی بضاعت و بی نفوذ در دستگاه‌های سیاسی هم ، چنین با ملاحظه برخورد می کند ؟ و هزاران سوال دیگر که منتظر پاسخ طرفین خواهیم ماند ....

0002

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    مسئولین گاز استان از این غلط ها زیاد میکنند نمونه اشتراک گاز بنده بخاطر مسافرت وعدم استفاده یکسال تمام مبلغ ابونمان ومالیات پرداخت نشده بود قطع گردید

آخرین اخبار