قائم مقام ستاد سرشماری گلستان خبر داد:

قائم مقام مدیر اجرائی ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان گلستان گفت: تاکنون بیش از ۶۳ درصد گلستانی‌ها به صورت حضوری سرشماری شدند.

سرشماری بیش از ۶۳ درصد خانوارهای گلستانی

به گزارش گلستان24، مهدی غلامعلی صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت سرشماری نفوس و مسکن در استان اظهار داشت: با سرشماری از 63.3 درصد از خانوارهای گلستانی با توجه به میانگین 55.9 درصد آمار کشور گلستان در رتبه پنجم کشور قراردارد.

وی تصریح کرد: 520 مامور سرشماری تاکنون به 654 هزار مکان مراجعه کرده‌اند که 358 هزار مکان سکونتگاه بوده و بیش از420 هزار خانوار گلستانی سرشماری شدند.

قائم مقام مدیر اجرائی ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان گلستان تاکید کرد: از این تعداد 39 درصد سرشماری حضوری شدند و 53 درصد خانوارها کد رهگیری اینترنتی داشتند.

وی درباره خانوارهای غائب هم گفت: 8 درصد خانوارها غائب بودند که ماموران سرشماری کد رهگیری 12 رقمی را در درب منازل غائبان قرار داده‌اند که خانوارها با شماره تماس‌هائی که در این برگه قرار دارد می‌توانند به مراکز آمارگیری تماس بگیرند و یا در صورت ثبت‌نام اینترنتی کد خود را دریافت و به مراکز اعلام کنند.

غلامعلی تصریح کرد: ثبت‌نام از متقاضیان این سفر معنوی تا 28 آبان ادامه دارد و امیدواریم با پیشرفت کار بتوانیم به نتیجه دلخواه که آمارگیری از 100 درصد خانوارهاست، برسیم.

قائم مقام مدیر اجرائی ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان گلستان اظهار کرد: شهرستان مینودشت با سرشماری 84.3 درصد در بالاترین نقطه از نظر میزان مشارکت قرار دارد و کمترین شهرستان هم مشارکت 46 درصد را دارد.

وی تاکید کرد: بیش از 70 روستای استان گلستان ثبت‌نام اینترنتی 100 درصدی داشتند و 18 دستگاه اجرائی در سرشماری عمومی نفوس و مسکن در استان مشارکت می‌کنند.

قائم مقام مدیر اجرائی ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان گلستان افزود: گلستانی‌ها در ثبت‌نام اینترنتی هم رکورد بالاتر از میانگین کشوری داشتند.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار