همزمان با 28 صفر؛

استان گلستان همزمان با 28 صفر پذیرای چهار هجرت کرده‌ی خوشنام از تبار دلاور مردانی خواهد بود که جان را فدای دوام کیان میهن اسلامی و خون را نثار قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ساختند.

گلستان آماده استقبال و میزبانی از 4 شهید گمنام است

به گزارش گلستان24، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان، در آستانه سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و در راستای اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان، پیکر مطهر 4 شهید وارد گلستان شده و مردم شهیدپرور استان گلستان افتخار میزبانی این شهدا را پیدا می‌کنند.

مراسم استقبال یکی از 4 شهید گمنام امروز شنبه ششم مهر ماه ساعت 16 در میدان مرکزی گنبدکاووس برگزار و امشب مراسم وداع همزمان با یادواره شهدای گنبدکاووس بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد قائمیه برگزار می‌شود.

مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار در گنبدکاووس، روز یکشنبه هفتم مهر ماه ساعت 9:30 صبح از فلکه مرکزی به سمت حوزه علمیه منتظریه است و در همین مکان به خاک سپرده می‌شود.

شهرستان آزادشهر نیز میزبان یک شهید گمنام است که مراسم استقبال روز یکشنبه هفتم مهرماه ساعت 15:30در میدان مرکزی آزادشهر و مراسم وداع نیز همان شب همزمان با نماز مغرب و عشاء در محل مسجد جامع این شهر برگزار می‌شود.

مراسم تشییع پیکر شهید در آزادشهر، همزمان با سالروز رحلت رسول اکرم (ص) دوشنبه هشتم مهر ماه ساعت 9:30 صبح از مقابل سپاه این شهرستان به سمت پادگان ارتش واقع در نوده خاندوز می باشد و در همین مکان به خاک سپرده می‌شود.

همچنین در شهرستان علی آبادکتول مراسم استقبال از 2 شهید گمنام در روز یکشنبه هفتم مهر ماه ساعت 15:30 در محل مسجدالمهدی (عج) فاضل آباد و مراسم وداع همزمان در همان شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد جامع فاضل آباد برگزار می‌شود.

مراسم تشییع پیکر این 2 شهید بزرگوار در شهرستان علی آباد کتول روز دوشنبه هشتم مهرماه ساعت 9:30 صبح از محل مسجد محمدیه به سمت میدان ولایت، و مراسم تدفین در شهر سنگدوین از توابع بخش مرکزی شهرستان علی‌آبادکتول است.

یکی از این شهدا تنها 19 سال سن داشته و در منطقه مجنون به شهادت رسید، شهید گمنام دیگر 27 ساله و او نیز در عملیات خیبر در منطقه مجنون به شهادت رسید و 2 شهید گمنام دیگر که هر دو در سن 18 سالگی  و در عملیاتهای والفجر 1 و فکه به شهادت رسیده بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار