در راستای اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان،؛

در آستانه سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و در راستای اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان، پیکر مطهر 4 شهید وارد گلستان شده و مردم شهید پرور استان گلستان افتخار میزبانی این عزیزان را پیدا خواهند نمود.

استان گلستان پیکر 4 شهید گمنام را در آغوش می‎کشد + برنامه تشییع و تدفین

 به گزارش گلستان24، علی خالقی مسئول معاونت روابط عمومی سپاه نینوا گلستان در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: در آستانه سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و در راستای اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان، پیکر مطهر 4 شهید وارد گلستان شده و مردم شهید پرور استان گلستان افتخار میزبانی این عزیزان را پیدا خواهند نمود.

شهید گمنام

وی درادامه تصریح کرد: مراسم استقبال یکی از چهار شهید گمنام در روز شنبه مورخ 6/9/95 ساعت 16 در محل میدان مرکزی گنبد کاووس برگزار و در همان شب مراسم وداع همزمان با یادواره شهدای گنبد کاووس بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد قائمیه برگزار خواهد شد.

مسئول معاونت روابط عمومی سپاه نینوا گلستان افزود: مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار در گنبد کاووس، روز یکشنبه 7/9/95 ساعت 30/9 صبح از فلکه مرکزی به سمت حوزه علمیه منتظریه است و در همین مکان به خاک سپرده خواهد شد.
خالقی در ادامه گفت: شهرستان آزادشهر نیز میزبان یک شهید گمنام می باشدکه مراسم استقبال روز یکشنبه 7/9/95 ساعت 30/15 در میدان مرکزی آزادشهر و مراسم وداع نیز همان شب همزمان با نماز مغرب و عشاء در محل مسجد جامع این شهر برگزار می گردد.

وی افزود: مراسم تشییع پیکر شهید در آزادشهر، همزمان با سالروز رحلت رسول اکرم (ص) دوشنبه 8/9/95 ساعت 30/9 صبح از مقابل سپاه این شهرستان به سمت پادگان ارتش واقع در نوده خاندوز می باشد و در همین مکان به خاک سپرده خواهد شد.

مسئول معاونت روابط عمومی سپاه نینوا گلستان اذعان کرد: همچنین در شهرستان علی آباد کتول مراسم استقبال از 2 شهید گمنام در روز یکشنبه 7//9/95 ساعت 30/15 در محل مسجدالمهدی (عج) فاضل آباد و مراسم وداع همزمان در همان شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد جامع فاضل آباد برگزار خواهد شد.

خالقی افزود: مراسم تشییع پیکر این 2 شهید بزرگوار در شهرستان علی آباد کتول روز دوشنبه 8/9/95 ساعت 30/9 صبح از محل مسجد محمدیه به سمت میدان ولایت، و مراسم تدفین در شهر سنگدوین از توابع بخش مرکزی شهرستان علی‌آباد می باشد.
انتهای پیام/

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار