رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی سپاه نینوا استان گلستان گفت: در ایام‌الله دهه فجر بیش از 3 هزار و 500 در استان گلستان برگزار خواهد شد.

برگزاری بیش از 3 هزار و 500 برنامه در ایام‌الله دهه فجر در گلستان

 به گزارش گلستان24،  عبدالله عین‎علی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان با بیان اینکه بیش از 3 هزار و 500 برنامه در ایام‌الله دهه فجر برگزار می‎شود، اظهار کرد: برنامه‎های ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی امسال با شعار «تدام اقتدار و عزت اسلامی در پرتو ولایتمداری، همدلی و همزبانی» آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه‎های دهه فجر در 19 سرفصل برنامه‎ریزی شده است، گفت: در این ایام افتتاح پروژه‎های اقتصاد مقاومتی را خواهیم داشت که امسال در عرصه اقتصاد مقاومتی یک هزار و 400  فرصت شغلی با هزینه‎ای بالغ بر 21 میلیارد تومان ایجاد شده است.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی سپاه نینوا استان گلستان به اعزام تیم‎های پزشکی به مناطق محروم اشاره کرد و بیان داشت: هفت تیم پزشکی به مناطق محروم اعزام خواهند شد و در این راستا افتتاح بیمارستان صحرایی در روستای کرند شهرستان گنبد کاووس را خواهیم داشت.

اجرای 111 برنامه ورزشی در سطح استان گلستان

عین‎علی گفت: 111 برنامه ورزشی در سطح استان گلستان اجرا خواهد شد که مهمترین آن جشنواره فرهنگی ورزشی تکواندو، تیراندازی با تیرکمان و کاراته ویژه خواهران بسیجی در 15 بهمن ماه، اعزام تیم کوهنوردی خواهران به ارتفاعات تفتان سیستان بلوچستان و همایش تقدیر از مدال‌آوران و قهرمانان بسیجی است.

وی با بیان اینکه از 400 خانواده ایثارگر، جانباز و شهید در ایام الله دهه فجر توسط میدان بسیجی دیدار خواهد شد، گفت: دیدار با 100 نفر از علما اهل تسنن و تشیع بخش دیگری از برنامه‎های ما در ایام الله دهه فجر است.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی سپاه نینوا استان گلستان به برگزاری 55 یادواره شهدا در ایام الله دهه فجر در استان گلستان اشاره کرد و افزود: نهمین یادواره شهدای سرداران مخابرات و بی‎سیم‎چی، یادواره 250 شهید اصناف و بازاریان در شهرستان گنبدکاووس و سومین یادواره شهدای 53 شهید کارمند گرگان و 48 شهید فجرآفرین در امامزاده عبدالله گرگان از یادواره شهدای اقشار تخصصی است که در ایام الله دهه فجر برگزار می‎شود.

عین‎علی با بیان اینکه 46 مورد یادواره شهدا را خواهیم داشت، گفت: 29 مورد برنامه‎های فرهنگی و ادبی در ایام الله دهه فجر تدارک دیده‎ایم و همچنین در روز 12 بهمن ماه همزمان با به صدا در آوردن زنگ انقلاب اسلامی صبحگاه مشترک دانش آموزی را در سطح استان گلستان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه یک هزار و 500 جشن مردمی پیروزی انقلاب اسلامی در گلستان تدارک دیده شده است، افزود: ویزیت رایگان در ایام الله دهه فجر، محافل انس با قرآن و ادعیه، ایستگاه صلواتی، نشست‎های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، کارگاه‎های آموزشی، نور افشانی و برگزاری رزمایش فجر انقلاب از دیگر برنامه‎های ایام الله دهه فجر است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار