مدیرکل تعاون و کار گلستان خبر داد:

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای رونق مشاغل خانگی در استان گلستان اختصاص یافت.

اختصاص ۱۰ میلیارد ریال برای رونق مشاغل خانگی در گلستان

به گزارش گلستان24، سعید مازندرانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای رونق بخش  مشاغل خانگی از سوی وزارت تعاون 10 میلیون ریال برای رونق این بخش اختصاص یافته که به هر شغل 5 میلیون تومان اختصاص می‌یابد.

وی تصریح کرد: با اختصاص این میزان به بیش از 200 نفر از هنرمندان مشاغل خانگی تسهیلات ارزان قیمت تعلق می‌گیرد که می‌تواند سبب شکوفایی این بخش شود و این اعتبار تنها برای استان گلستان اختصاص یافته و این جدا از بودجه اختصاص یافته از ابتدای سال است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان تاکید کرد: یکی از مشکلات ما در استان گلستان نداشتن سند توسعه اشتغال استان است که یکی از موانع در بحث اشتغال است.

مازندران افزود: نداشتن نظام جامع بازار کار مشکل اساسی ماست و داشتن بانک جامع اطلاعات بازار کار می‌تواند مشکل ما را برطرف می‌کند و سبب رونق و توسعه اشتغال در استان می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان تاکید کرد: در سال 95 بیش از 7 هزار شغل در استان گلستان ایجاد شده که هزار شغل مختص کارگروه رفع موانع تولید است.

وی تصریح کرد: در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات کارگاه‌های نیمه تعطیل و راکد مورد بررسی قرار گرفت و با پرداخت تسهیلات بیش از 600 کارگاه تولیدی فعال شدند و بیش از یک‌هزار نفر هم مشغول به کار شدند که این اشتغال را ما رصد می‌کنیم که پایدار باشد.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار